anders-j Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hallo, begynner å bli lei av å få blåskjerm(bluescreen) hele tiden. Det har skjedd 2ganger i dag uten at jeg har gjort noe spessielt. Og 2ganger når jeg har skrudd av maskina. Jeg får opp denne meldingen: BAD_POOL_HEADER Også ber den meg om å installere drivere eller noe sånt til all programvare. Også står det: *** STOP: 0X00000019 (0X00000020, 0X85C4E6C0, 0X85C4E7C0, 0X0A202020) Håper noen kan hjelpe meg. Maskina er nesten nettopp formatert. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Google is you're friend http://itpro.no/supportforum.php?act=ST&f=4&t=37521 http://www.google.no/search?hl=no&q=BAD_PO...-s%C3%B8k&meta= Endret 3. juli 2006 av Casiraghi Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Google is you're friend http://itpro.no/supportforum.php?act=ST&f=4&t=37521 http://www.google.no/search?hl=no&q=BAD_PO...-s%C3%B8k&meta= 6431079[/snapback] ok har nå skrudd av Index services tingen. Er visst SP2 som lager krøll i Windows Hjelper det ikke så gir jeg beskjed ;D Edit: kunne også gå inn på hver enkelt mappe på harddisken for å sjekke hvilken som lager Blåskjerm, men pga latskap gidder jeg ikke ;D Endret 3. juli 2006 av anders-j Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Problemet ble ikke fiksa med å bare skru av Indexing Services. Idag fikk jeg blåskjerm med denne meldingen: BAD_POOL_HEADER *** STOP: 0X00000019 (0X00000020, 0X85C736C8, 0X85C737C8, 0X0A202020) Noen som gidder å forklare i detalj hva jeg må gjøre for å bli kvitt dette problemet? Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Sorry for trippel post, men siden emnet gikk så langt ned så blir jeg vel nødt til å bumpe litt. Uansett, fikk en ny blåskjerm i dag. DRIVER_IEQL_NOT_LESS_OR_EQUAL *** STOP: 0X000000D1 (0X20202028, 0X00000002, 0X00000000, 0XF6BB9550) *** NV4_MINI.SYS - ADDRESS F6BB9550 BASE AT F6B80000, DATESTAMO 4410CB0A Noen som vet hva som er feil? Sendte mail til Komplett for å få et ORDENTLIG svar. Men de sa bare: Da må du nok reinstallere Windows....... Doh! han tror han er artig ;D har formatert 2 ganger allerede med det innebygde programmet som komplett har. og nå ber han meg om å reinstallere fra CD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå