axi Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 når eg prøver å starte maskinen så fryser pcen når windows loader. har prøvd å reinstallere pcen, men det hjelper ingenting.. rett etter eg har installert pcen så kommer eg inn men itte 2min så fynker ikkje tastatur å mus'a. å når eg starter pcen på ny så fryser den når den loader.. håper på gode svar. MVH Axi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Kan du liste opp alle komponentene i pcen? Sjekk om cpu og skjermkort er varme. Fjern eventuellt støv i viftene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
axi Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Kan du liste opp alle komponentene i pcen? Sjekk om cpu og skjermkort er varme. Fjern eventuellt støv i viftene. Hilsen, efikkan. 6435400[/snapback] vett ikkje ke alle hette. men eg har fått te til nå Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har du sjekka temp på prossoren at den ikke er varm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå