bluesmoke Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) er det noen som kan hjelpe meg med dvdshrink får det ikke til jeg er temlig nybegynner med pc Endret 3. juli 2006 av bluesmoke Lenke til kommentar
hunters Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Denne passer bedre under programvare da det er programmet du er ute etter. Jeg er ikke sikker på om denne tråden er helt lov, så venter på annen respons før jeg poster eventuelle erfaringer og anbefalinger. Hunters. Lenke til kommentar
bluesmoke Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) er det ikke lov å spær om det jeg spør om ? vil ikke gjøre noe som gjør att jeg blir utestengt eller noe Endret 3. juli 2006 av bluesmoke Lenke til kommentar
hunters Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Mulig det er lov, tolk selv. Hunters. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er per dags dato lov til å ta backup av DVD-er man har kjøpt lovlig. Derfor skal denne tråden være godkjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Lov eller ikke, det er en feilpost og stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg