Gå til innhold

HW-Lan 06: Typisk Musikk for HWLan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ap-Alliert_Patron

Leo

Inna Di Lights

Ap/Leo er rap, Inna Di Lights er mer reggea/hip-hop lignende :) Dritgode alle sammen : )

Leo er med i Inna Di Lights btw.. (og går i klassa)

Jeg personlig syns de er drit gode, digger rap generelt da, men de er absolutt verdt å høre på :)

6884771[/snapback]

OT:

hah, kjenner du Leo?

genialt, han er naboen min:)

gikk du på hamartun eller?

uansett, kommer vel til å høre på litt av hvert, noe disturbed, noe Plej, hed kandi etc. =)

Lenke til kommentar

Men, uansett så tror jeg det er best for andre at jeg bruker headset og ikke tar med høyttalere siden jeg hører mest på house/trance, og av en eller annen grunn er det veldig mange som ikke liker den type house/trance jeg hører mest på :p Dunno why.

Lenke til kommentar
Men, uansett så tror jeg det er best for andre at jeg bruker headset og ikke tar med høyttalere siden jeg hører mest på house/trance, og av en eller annen grunn er det veldig mange som ikke liker den type house/trance jeg hører mest på :p Dunno why.

6939375[/snapback]

Njoh det er jo fett da.. Synd jeg ikke skal på HW-Lan, da =/

Anyways, Opeth funker bra på LAN også, i tillegg til enhver annen anledning.

Lenke til kommentar
OT:

hah, kjenner du Leo?

uansett, kommer vel til å høre på litt av hvert, noe disturbed, noe Plej, hed kandi etc. =)

6939343[/snapback]

Kjenner og kjenner, jeg vet hvem han er, snakker ikke så mye med han, men litt innimellom ;)

Gikk ikke på hamartun, Øyer :hm: Flytta dit i 9.

hva syns du om låtene hans da? :p

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer om jeg skal ta med "anlegget" mitt, er et logitech z-400 tror jeg det heter :p 2.1 pc anlegg..., og bruker laptop så tror jeg skal greie å komme under 230 W med de to, ettersom det er det eneste som skal plugges i strømmen fra min side... Er det noe vits tror dere?

Lenke til kommentar
OT:

hah, kjenner du Leo?

6939343[/snapback]

Kjenner og kjenner, jeg vet hvem han er, snakker ikke så mye med han, men litt innimellom ;)

Gikk ikke på hamartun, Øyer :hm: Flytta dit i 9.

hva syns du om låtene hans da? :p

6939472[/snapback]

hørtes bra ut, sist gang jeg hørte han var i gymsalen i 8. klasse, store framskritt, håper å se de vinne kjempesjansen nå på lørdag!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...