TOO TRILL Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Fjortiss-trance, seff!! Sjekk listen inne på muskkforumet. Bare søk, gidder ikke slenge med en link. Vi må også ha en offisiel Hw-trance sang, lik Arne sangen. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Alle trance fra 90-tallet Sash - Equador Scoop - Drop it DJ Tiesto - Theme From Norefjell DJ Sammy - Heaven ATB - Alice Deejay (Dj Jurgen) - Higher And Higher Gigi D'Agostino - Bla bla bla Gigi D'Agostino - The Riddle Litt ellers: Iggy Pop - The Passanger Metallica ++ RHCP - Californication Dire Straits - Money For Nothing Eric Prydz- Call on me Endret 18. juli 2006 av oDDi2k Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Children Of Bodom System Of A Down + andre hardrock/metal band Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Dope - Die Motherfucker Die? Den er jo koselig. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Dope - Die Motherfucker Die? Den er jo koselig. 6539686[/snapback] haha husker den var med i en cod2 framovie, genialt ^^ skikkelig kose sang som man kan synge ved leir bål osv Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har hatt stor suksess med Pink Floyd på lanet der jeg er crew. Lot det stå på random (mer eller mindre alle albumene) en hel søndag (underkant av 12 timer) mens jeg loka rundt og handla kebab i byen, fikk ingen klager. Pass bare på volumet Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg kan ikke komme på lanet i år, men hører jeg i ettertid at boten anna ble spillt, trenger dere ikke vente å se meg noensinne:P Men seriøst. Hiv opp et system med vote på nettet over musikk, og at det blir spillt automatisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg kan ikke komme på lanet i år, men hører jeg i ettertid at boten anna ble spillt, trenger dere ikke vente å se meg noensinne:P Men seriøst. Hiv opp et system med vote på nettet over musikk, og at det blir spillt automatisk. 6552706[/snapback] Det er noe slikt vi planlegger, iallefall for en del av LANet. Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dream Theater Sikker vinner ^^ Lenke til kommentar
Doier Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 please, ikke no trance typ dj tiesto 21th century, im gonna fuck you in the ass osv musikk classic rock er en sikker vinner Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Boten Anna = ban, /spit /kill. sangen burde brenne i helvete. Basshunter selv burde lære å lage musikk. Tmolberg Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Datamusikk er best på dataparty, selv om det er mye dritt Endret 28. juli 2006 av david_almli Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Siden det bare er masse shiit preik og ingen som kommer med noen sanger...så skal jeg sette opp en liten liste Artist - sang Clawfinger-Biggest and the best Basshunter-Boten anna (Vi må jo ha med den!!) Dj Mangoo-Eurodancer Sean Paul-Teperature Counter Strike-The sounds of CS Dj Trigger-Put your ass in the air Nirvana-Come as you are System of a down-Aerials System of a down-BYOB System of a down-Chop suey Selvom jeg skriver ned alle disse sangene betyr det ikke at jeg liker dem. No offence plzzz Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) jeg klarer ikke velge noen få låter så derfor sa jeg alle fra soad og cob Endret 28. juli 2006 av sureup Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 DJ Espen med Gjallarhorn Theme og Lan-Sang er populere der jeg kommer i fra Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Musikken bør selvsagt inneholde mye bass, og da er det bare hip-hop og rap som gjelder. Noen sanger som bør spilles er: Nas - Illmatic - The world is yours Nas - Illmatic - Memory lane Ice cube - The predator - It was a good day Ice cube - AmeriKKKas most wanted - Who's the mack Ice cube - AmeriKKKas most wanted - True to the game Ice cube - Leathal Injection - When i get to heaven EPMD - Jane Gang starr - Gotta get over Gang starr - work N.W.A. - if it aint ruff Denne listen skiller seg litt ut fra dere andres, men på en god måte Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Botten Anna. <3 6486234[/snapback] Hvis den kommer på HW lan så kommer ikke jeg. Jeg synes at alle som spiller Boten Anna burde bli kicket fra forumet og kastet ut av Lan'et Endret 3. august 2006 av xorxa Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan prøve å spille musikk ingenting har noe i mot liksom. Slik som Classic rock alà Zeppelin, Springsteen, Pink Floyd etc. Og kanskje gå litt mer over i metal, slik som Metallica, Maiden og litt over i hip-hop som Kanye West, Public Enemy. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det hadde vært greit, så langt det ikke er noe musikk 10 % liker veldig mye og resten HATER (Anna the bot f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg