Charlotte_Susanne Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Trenger hjelp med å finne gave til typen Han har bursdag om ikke så lenge, men sier han ikke ønsker seg noe, bortsett fra meg Noen som vet om noe smart, pleas svar Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tja......syntes ikke ønsket hans var så bort i natta jeg....hehe Men man kan jo kanskje høre litt diskret med kompiser eller noe slikt om han har noe spesielt som han kunne tenkt seg. Hvor mange år fyller han? Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gi han noe kult En eller annen gadget eller noe.. Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Tja......syntes ikke ønsket hans var så bort i natta jeg....heheMen man kan jo kanskje høre litt diskret med kompiser eller noe slikt om han har noe spesielt som han kunne tenkt seg. Hvor mange år fyller han? 6430860[/snapback] Han blir 17 Lenke til kommentar
hunters Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sexy undertøy til deg selv? Hunters. Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Stemmer på hunters sin. Visst han ikke ønsker seg noe er det svært vanskelig å finne noe. Det han trenger klarer han vell å kjøpe selv uansett. Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Bare det er noe som viser at du husker på bursdagen hans kan det vere det samme. Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Sexy undertøy til deg selv? Hunters. 6430910[/snapback] Hmm Men det blir jo liksom ikke til han da. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Et kult kjede kunne kanskje vært noe. Ikke noe slikt sølvståk, men kanskje et kult hampkjede eller noe Ikke kjøp aftershave eller noe slikt, det blir bare kjett, da får du heller gi deg selv, hehe... Lenke til kommentar
hunters Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hmm Men det blir jo liksom ikke til han da. 6430941[/snapback] Dere er ikke der enda nei. Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjøp en pakke med sanne kule fargeblyanter Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 17 ja....hmm....vanskelig å si. Personlig så er jeg glad bare noen husker jeg har bursdag Hva ønsker man seg i den alderen da? Elektroniske dippedutter, mp3 spiller eller lignende? Kule klær kanskje eller noe annet som han liker. Kanskje gjøre det enkelt og gi ham en romantisk frokost på senga? Det var ihvertfall noe jeg virkelig likte Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gi han ett klippe kort ;D klippe kortet går ut på at han kan "ta deg" når han vil hvor han vil med dette kortet kammis av meg fikk det av dama genialt ;D Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gavekort i butikker er også greitt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gi han ett klippe kort ;D klippe kortet går ut på at han kan "ta deg" når han vil hvor han vil med dette kortet kammis av meg fikk det av dama genialt ;D 6431044[/snapback] Himmel og hav! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Gavekort i butikker er også greitt. 6431056[/snapback] Av dama si? Er han motebevist så gi han noe en 17 åring vanligvis har råd til, feks en skjorte. Er han nerd så gi han en duppedings. Trener han så gi han proteinpulver! Endret 3. juli 2006 av js79 Lenke til kommentar
hunters Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gi han ett klippe kort ;D klippe kortet går ut på at han kan "ta deg" når han vil hvor han vil med dette kortet kammis av meg fikk det av dama genialt ;D 6431044[/snapback] Himmel og hav! 6431058[/snapback] Etter svaret jeg fikk på mitt innlegg tror jeg alt i den rettningen er uaktuellt. Elektronikk blir fort litt dyrt, gå for en fin genser eller noe da. Hunters. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hvilke interesser har han da? Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor ikke, ja det er kanskje litt upersonlig, men hva kan han forvente når han ikke gidder å finne ut hva han trenger/ønsker seg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjønner hva du mener, jeg er også sånn at jeg hater å komme på noe... Men det blir litt lite personlig! Da er det nesten bedre å kjøpe noe som han kanskje liker som han kan bytte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå