Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Shit, jeg ble sittende å snakke med dama. Om fremtiden, meg i USA og slikt. Ble litt lenger oppe enn forventet.. Men nå skal jeg legge meg. God natt, og sov godt. EDIT: Shit, under 5 timer til jeg skal opp Endret 4. juli 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Shit, jeg ble sittende å snakke med dama. Om fremtiden, barn og slikt. Ble litt lenger oppe enn forventet.. Men nå skal jeg legge meg. God natt, og sov godt. EDIT: Shit, under 5 timer til jeg skal opp 6431545[/snapback] gå å legg deg nå. hopp i senga og lukk øyene så sovner du snart Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Sliter med det samme. Har slitt med å sove i en time nå pga. den forbanna varmen. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Sliter med det samme. Har slitt med å sove i en time nå pga. den forbanna varmen. 6431554[/snapback] det blir ikke noe bedre av at du har PCen på (hvis ikke du har helt overkill kjøleanlegg på den ) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hahahah ja begynn med å slå av pc'n folkens. kansje trøttheten kommer da Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Elementært, kjære Watson. Du døgner natt til torsdag, så er du stuptrøtt torsdags kveld. Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Sliter med det samme selv. Legger meg kl. 07 og står opp 16, ofte pga middagen er ferdig. Jeg sliter? Men men, stikker ned og henter printeren, så printer jeg ut et par ord. JEG TRENGER Å SOVE! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jippi, 4 timers søvn og så på jobb. Blir nok en lett dag Tror jeg sovner raskt i dag, vel å merke. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe, hadde samme greia i fjor sommer når vi hadde et Rush på Bil Verkstedet! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det beste man kan gjøre om man trenger å snu tilbake døgnet i en fei er å holde seg våken en hel natt, og i tillegg holde seg våken på jobb. Så legger man seg tidlig på kvelden, sovner som en stein uansett, og vips har man snudd døgnet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Tror det er det som skjer med meg i natt Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det beste man kan gjøre om man trenger å snu tilbake døgnet i en fei er å holde seg våken en hel natt, og i tillegg holde seg våken på jobb. Så legger man seg tidlig på kvelden, sovner som en stein uansett, og vips har man snudd døgnet. 6431858[/snapback] det er faktisk nøyaktig det jeg driver på med nå Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det beste man kan gjøre om man trenger å snu tilbake døgnet i en fei er å holde seg våken en hel natt, og i tillegg holde seg våken på jobb. Så legger man seg tidlig på kvelden, sovner som en stein uansett, og vips har man snudd døgnet. 6431858[/snapback] det er faktisk nøyaktig det jeg driver på med nå 6432280[/snapback] Samme her ^^ Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg la meg til slutt i hengekøyen mellom epletrærne i hagen i natt, inne var det uutholdelig, ute var det svalt Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg la meg til slutt i hengekøyen mellom epletrærne i hagen i natt, inne var det uutholdelig, ute var det svalt 6432350[/snapback] Slutt å frist! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det som funker for meg er rett og slett døgn hele kvelden, for så å vere våken til klokka 8 (20:00) da du legger deg. 1 regel. ikke legg deg før klokka 20:00 for viist du da har vert våken en hel kveld og en hel dag da er du trøtt still klokka på vekking klokka 7 og da har du nokk søvn Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Legg deg ned og sov. Funker etter ei stund Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Legg deg ned og sov. Funker etter ei stund 6434410[/snapback] Den stunda er et helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå