Gå til innhold

Hvordan skal jeg få sove?

Anbefalte innlegg

Shit, jeg ble sittende å snakke med dama. Om fremtiden, meg i USA og slikt. Ble litt lenger oppe enn forventet..

Men nå skal jeg legge meg. God natt, og sov godt. :)

EDIT: Shit, under 5 timer til jeg skal opp :dontgetit:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shit, jeg ble sittende å snakke med dama. Om fremtiden, barn og slikt. Ble litt lenger oppe enn forventet..

Men nå skal jeg legge meg. God natt, og sov godt. :)

EDIT: Shit, under 5 timer til jeg skal opp :dontgetit:

6431545[/snapback]

gå å legg deg nå. hopp i senga og lukk øyene så sovner du snart :)

Lenke til kommentar

Det beste man kan gjøre om man trenger å snu tilbake døgnet i en fei er å holde seg våken en hel natt, og i tillegg holde seg våken på jobb. Så legger man seg tidlig på kvelden, sovner som en stein uansett, og vips har man snudd døgnet.

Lenke til kommentar
Det beste man kan gjøre om man trenger å snu tilbake døgnet i en fei er å holde seg våken en hel natt, og i tillegg holde seg våken på jobb. Så legger man seg tidlig på kvelden, sovner som en stein uansett, og vips har man snudd døgnet.

6431858[/snapback]

det er faktisk nøyaktig det jeg driver på med nå :ermm:

Lenke til kommentar

6431858[/snapback]

det er faktisk nøyaktig det jeg driver på med nå :ermm:

6432280[/snapback]

Samme her ^^

Lenke til kommentar

det som funker for meg er rett og slett døgn hele kvelden, for så å vere våken til klokka 8 (20:00) da du legger deg.

1 regel. ikke legg deg før klokka 20:00 for viist du da har vert våken en hel kveld og en hel dag da er du trøtt still klokka på vekking klokka 7 og da har du nokk søvn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...