Gå til innhold

Oppgavelinjen henger seg opp.

Anbefalte innlegg

Har fått et problem i det siste med oppgavelinjen. Dersom jeg trykker på et av ikonene eller starmenyen henger den seg opp. Dette varer alt i fra 2-3sek opp til 10-15. Alt annet fungerer, men det nytter ikke å klikke noe sted på oppgavelinjen. Dette skjer ikke hver gang jeg trykker på den, men kanskje hver 5-6 gang.

Er godt rustet mot spyware/virus og tror derfor ikke at det har noe med det å gjøre, men heller at det er noe galt med Windows.

Bruker True Launch Bar til ikoner på linjen, men jeg har brukt dette programmet lenge uten at jeg har hatt dette problemet før.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Mener å huske at jeg en gang i tiden hadde et lignende problem... da var det en bug i explorer.exe, som gjorde at den brukte vanvittig mye ressurser en stund. fikk et tips om noe som fikset det, men kan ikke huske hva det var.

du finner raskt ut om det er samme skiten ved å åpne task manager og ha den liggende nede til høyre. hvis den viser at all cpu er i bruk akkurat når du har dette problemet, så er det samme som jeg husker... da kan du prøve å google "explorer.exe bug" eller noe...

håper det hjalp litt hvertfall...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...