Philley Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hallo folkens:) Det er en ting jeg alltid har lurt på angående WoW, hva slags spesifikasjoner har en WoW server?? En ting er jeg sikker på, og det er at det er noe syke greit i allefall=D Visst det er noen som vet det vennligst si det:) Er så nyskjerrig :!: Mvh Benjamin Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 vel de er iallefall ikke bra nok så de skal/må oppgraderes... Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dem er kanskje syke, men dem er ikke syke nok... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tror ikke at maskinene er så ektreme, men det som det stillest størst krav til er vel internettlinjen, og denne mistenker jeg for å være for dårlig under hard last. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sikkert en gammel Celeron med 256 Mb ram Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke så lett å finne ut hva hardware og sånn de bruker til WoW sine servere. De skal visst ha skiftet mye ut i det siste og. Det jeg vet litt mer om er hva hardware EvE online serveren bruker. Tranquility consists of 70 x IBM LS20 AMD Opteron Blades70 x IBM LS20 AMD Opteron Blades, each Blade sporting two 2.4 GHz 64-bit Opteron processors with 2-4 GB of RAM, depending on application. For lagring av data, bruker dem RamSan-400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå