Landkrabben Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei.. Hvilket program bruker man til og lage enn "animasjon" videosnutt med?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Animasjon som i GIF, eller animasjon med leirefigurar e.l.? Er det GIF du meiner er det einaste programmet eg kjenner til Adobe Image Ready (inkludert med Photoshop). Er det leirefigurar e.l. du tenkjer på, kan fleire ulike program brukast. Det gjer ein ved å ta stillbilete av figurane, og flytte dei litt mellom kvart bilete. So lenge ein passer på at bileta har namn som slutter på tal som er i rekkjefølgje, det kan vere t.d. IMG0001 for det fyrste bilete, IMG0002 for det andre, osb., er det enkelt å setje dei saman til ein film. Til det kan du til dømes bruke programmet JPGVideo, som er freeware. Om du tilfeldigvis har Adobe Premiere Pro, kan du gjere det her og. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Animasjon som i GIF, eller animasjon med leirefigurar e.l.? Er det GIF du meiner er det einaste programmet eg kjenner til Adobe Image Ready (inkludert med Photoshop). Er det leirefigurar e.l. du tenkjer på, kan fleire ulike program brukast. Det gjer ein ved å ta stillbilete av figurane, og flytte dei litt mellom kvart bilete. So lenge ein passer på at bileta har namn som slutter på tal som er i rekkjefølgje, det kan vere t.d. IMG0001 for det fyrste bilete, IMG0002 for det andre, osb., er det enkelt å setje dei saman til ein film. Til det kan du til dømes bruke programmet JPGVideo, som er freeware. Om du tilfeldigvis har Adobe Premiere Pro, kan du gjere det her og. 6430658[/snapback] Okey, då får eg prøve det eg da, takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå