JoaJoa Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hva skjer når en oppgraderer OS'et, blir bare operativsystemet oppgradert eller blir hele telefonen "slettet". Slik at sms,mms,telefonliste, ringetoner osv kommer bort? Har en nokia 3510 som jeg vurderer å oppgradere men er redd for å miste alt inne på den. Noen som har noe peiling på det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvis du mener å legge inn ny firmaware, så vil du ikke miste noe viktig. Mobilen består av tre deler, MCU - PPM - og EEPROM. når du oppgraderer er det kun MCU+PPM som blir lagt inn på ny. EEPROM forblir uberørt (det er her alle innsillinger, logoer, ringetoner IMEI osv er). Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 nåhhh.......jeg har fått ny firmware på 6510en min, der har alle gangene telefonlista og meldingene blitt sletta! Heldigvis har jeg backup på laptoppen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Telefonliste og meldinger befinner seg i PPM, og blir dermed slettet - hvis de ikke ligger på SIM-kortet... :sad: Men alt annet blir beholdt. hvertfall på alle DCT-3 Telefoner. (3310-3410-5210-6210-7110-8210-8850 m.m) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Damn! var det jeg fryktet ja.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvis du har datakabel kan du jo bruke et program som heter Oxygen Phonemanager til å ta backup av alle meldinger og telefonnummer. Det er gjort med et 2 klikk på musen (og to til når du skal legge det tilbake på telefonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå