F.Mackey Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så hvis jeg sier at bandet mitt spiller thrash metal så gjør vi det? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ja egentlig, dere som vet vel det best Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Haha... Så hvis et band spiller svart metall og så sier at de spiller thrash så er det thrash? Kekk, da vet jeg det.. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Tittelen er forandra... fornøyde? Btw Metalcore eier hardcore... nå som d kommer tydelig fra hva som er hva Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) tror det er den eneste undersjangeren innenfor metal jeg ikke liker noen band i det heletatt 6439624[/snapback] Det er du vist helt aleine om å mene. Virker som om Metalcore er ganske så populært her på forumet, selv om folk tror det er Hardcore de hører på. edit: En av de feteste metalcorelåtene noen sinne! Killswitch all the way! Endret 6. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 metalcore, hardcore eller whatever-core.... trodde det bare var vg folk som drev med slikt bås-tøv (snike seg sakte ut av denne kranglefant-tråden) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Men så er dette forumet overrepresentert av folk som nesten bare hører på metall også Nyhus. Jeg hører like mye på punk som på metal, så Hardcore faller seg mye mer naturlig for meg enn for typiske metallheads Men no som denne tråden er blitt metalcore så forlater jeg den. (Så hvis noen svarer på noe jeg har skrevet i denne tråden så vil det mest sannsynlig ikke komme et svar. Endret 6. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 edit:En av de feteste metalcorelåtene noen sinne! Killswitch all the way! bra sang d... Killswitch genialt band... tøff wallpaper, som æ bruker på mitt desktop ved at dette kansje ikke er metalcore... men noen her som hører på From autumn to ashes? det er et hardcore (punk typen) alternativ band... genialt bra... burde sjekkes ut from autumn to ashes - Milligram Smile genial sang å video... Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Lamb of God er et av de feteste banda som eksisterer, de som ikke har hørt de må sjekke de ut! The Unholy Alliance blir så sykt rått Noen andre som skal? Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 er ikke Lamb of God Death metal?... høres litt sånn ut... æ syns ikke Lamb of god er no bra... ikke min type musikk.. litt rart siden æ hører på d meste innen metall Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Metalcore er vel en sjanger som har henta elementer i fra flere andre sjangere, i hovedsak hardcore og thrash metal. Så teknisk sett, kan man jo si at metalcore er en avart av hardcore. Ihvertfall....noen bra metalcore-band: Caliban Fear My Thoughts One Man Army Purified in Blood Maroon (nei...tenker ikke på det pop-bandet Maroon 5 eller hva de nå heter....) Silent Civilian Trivium Unearth mvh pantera Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Trivium 6453752[/snapback] Trivium beste metal bandet noen sinne er de metalcore? trodde de var mer metal... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Wtf? Dette er den mest irriterende tråden noensinne, Metalcore er jo metal. "Er Burzum black metal? trodde de var mer metal...." Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Nå er æ bare forvirra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fear Factory \m/><\m/ Lenke til kommentar
Tze Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Fear Factory \m/><\m/ 6456933[/snapback] WTF?! Hva i all verden nevnes FF i en Metalcore tråd for? At flere av metalcore-bandene er inspirert av FF er da ingen grunn til å plassere dem i den sjangeren.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For det at folk er redd for sjangre, hore forum, FF er death metal, men ingen som gidder å lese om bandene lenger, bare lager sine egne sjangre for de... FUCK OFF..... blabla Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) der er noen kule hardcore band 6431581[/snapback] Se der ja. Du har mye gammel og god hardcore ser jeg. Kort Prosess var de store heltene her i Horten. Tror vokalisten skriker i et black metal band nå, Nidingr. Hvis folk her vil sjekke ut "ekte" hardcore så sjekk ut gamle band, ikke dagens band. Ser at noen har nevnt Bleeding Through. De fleste jeg kjenner i hardcore miljøet er enige om at de ikke er hardcore band. Men de blir vel kalt for hardcore fordi de sjøl mener det og at de er sxe. Mange band blir også kalt for hardcore band fordi de har røttene sine i hardcore musikken, mens det de spiller er milevis unna hardcore. Flere og flere band spiller metalcore, mens det blir færre som spiller hardcore slik det ble gjort tidlig på 90-tallet, og så klart old school. Chimaira og Lamb of god er ikke metalcore. Veldig riktig å poengtere det Endret 9. juli 2006 av Eulogy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Fear Factory \m/><\m/ 6456933[/snapback] WTF?! Hva i all verden nevnes FF i en Metalcore tråd for? At flere av metalcore-bandene er inspirert av FF er da ingen grunn til å plassere dem i den sjangeren.. 6458706[/snapback] Jaha? Og i hvilken sjanger passer FF inn da? Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Fear Factory \m/><\m/ 6456933[/snapback] WTF?! Hva i all verden nevnes FF i en Metalcore tråd for? At flere av metalcore-bandene er inspirert av FF er da ingen grunn til å plassere dem i den sjangeren.. 6458706[/snapback] Jaha? Og i hvilken sjanger passer FF inn da? 6459626[/snapback] Er ikke de metal? bare metal? føler ikke at de er death metal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå