ter-mkrttchan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eg har ein Linksys WRT54GS og ein Sitecom WL-114. Desse har eg i fleire dagar prøvd å kople (trådlaust) mellom pcen min og breibåndsmodemet mitt. Altså: PC -> Linksys -> (Trådlaus) Sitecom -> Thompson ruter (kjører dhcp) Dersom eg brukar kabel mellom Linksys og Sitecom, går det heilt problemfritt, både med Sitecom og Linksys nærmast pcen. Problemet oppstår når eg prøver å koble til trådlaust. Då skjer det ingenting. Linksys ruteren har eg oppgradert firmwaren på til DD-WRT v. 23 (12/25/05). Og eg har prøvd å sette den i client bridge mode. Som dåkke sikkert skjønnar, så har eg ingen peiling på dette, og eg hadde blitt veldig glad for tips. Eg har snakka med "Sitecom support", som anbefalar å skru av dhcp og volia, det skal fungere. Noko som desverre ikkje var tilfelle... (Eg har dessuten ein Squeezebox www.slimdevices.com, som kobla seg problemfritt til Sitecom-ruteren) Håvard Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er problemet at maskinen ikke får ip når du kobler dette trådløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå