Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Asheron's Call-beta?


Anbefalte innlegg

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i asherons call 2 betaen har sett den på fileplanet men der tar de jo penger+ at du må være registrert for og laste den ned er det noen andre sider det er mulig og laste den ned fra?

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-15 13:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et samarbeid mellom Fileplanet og utviklerne. Du kan glemme å joine den betaen fra et annet sted såvidt jeg vet. Når du har downloadet den vil du få ID og passord, altså når du har downloadet den fra Fileplanet.

 

Jeg er ikke overbegeistret for denne trenden.. betal for å betateste spill. Det er veien det går. Downloadet den kun fordi jeg akkurat da var betalende FP bruker (noe jeg angret på).

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-15 15:56 ]

Lenke til kommentar

Er det en trend da? Heller et enkelttilfelle får vi håpe. Var med på betaen til Earth & Beyond, der lasta man ned hele greia gratis og fikk utlevert serienummer ved endt nedlasting. Nytta altså ikke å brenne en allerede nedlasta kopi av en kompis og så spille i betaen. Vet da pokker hvorfor egentlig..

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke skjøner hvorfor man må betale for MMO (MASIVE MULTIPLAYER ONLINE) spill burde dere tenke dere om en gang til, det er ikke bare for utviklerene å sette opp en server som i cs å la den gå det er MYE mere arbeid og MYE mere hardware og mye støre linjekapasitet som skal til, å så skal man jo ha kunde service osv da.

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke skjøner hvorfor man må betale for MMO (MASIVE MULTIPLAYER ONLINE) spill burde dere tenke dere om en gang til, det er ikke bare for utviklerene å sette opp en server som i cs å la den gå det er MYE mere arbeid og MYE mere hardware og mye støre linjekapasitet som skal til, å så skal man jo ha kunde service osv da.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 20:57, skrev Blodhemn:

Jeg likte AC1 veldig bra. Men AC2 er noe helt annet. Vent på release i allefall. Jeg var dum nok til å teste litt AC2 og har mista helt smaken på hele opplegget... makan til tragiske greier.


 

Gidder du fortelle hvorfor? Har ikke spilt AC2 (har 1-eren, forsåvidt greit spill) så jeg bare lurer.

Lenke til kommentar

Kan jeg vel sagtens gjøre. Okai.

 

AC2 er simpelt.

 

Det er et spill for 5 åringer.. Alt har blitt så "lett".

 

Hvis du husker AC1 så husker du vel at du måtte leite litt for å få et greit våpen, her er det ikke slik her kan du bare trekke noe gammalt piss du fant på bakken over i en såkalt "crafte"-meny eller hva de vil ha det til å hete og vips så har du lagd deg noe brukelig

 

Det er ikke noe morsomt engang..

 

Fights er uhyre kjedelig.. Scenery er pent, men kjedelig.. alt er kjedelig.. skill systemet syns jeg bare var en flopp... man føler liksom ikke at man utvikler karakteren..

 

Det er ikke lenger et spill man kan solo'e noe særlig effektivt i..

 

Jeg likte ikke måten Lugians gikk på... makan til voldtekt av den noble rasen..

 

I bunn og grunn er det ikke AC2 det er noe helt annet, det fortjener ikke Asheron's Call navnet.

 

Og ja, jeg vet det bare er beta, men det er så mye som er så grundig og elementært feil her at det aldri kommer til å rette seg opp..

 

Jeg spillte det maks 2-3 timer så sletta jeg dritten fra HD'en... Er ikke slik jeg vil huske Asheron's Call...

 

Jeg liker at spill som dette skal være litt plunder... noe må det jo være for at det skal være... gidder ikke alt dette jaget etter å få høyest levels fort som mulig. Jeg vil ut i skogen og hogge ved til å bygge stoler f.eks (UO)

Jeg vil ikke ha alt lagt opp i fanget på meg.. det var jo slik AC1 begynte å bli også etter diverse patcher som skulle gjøre ting lettere... Jeg likte å stå foran mageshop og handle det som måtte handles..

snakke litt med andre folk der som var ute på det samme ærendet..

 

Nei fysj.

 

Så vidt jeg bryr meg er det eneste MMORPG håpet i horisonten Blizzard's World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg spillte det maks 2-3 timer så sletta jeg dritten fra HD'en... Er ikke slik jeg vil huske Asheron's Call...


'

 

Da har du misforstått hele poeneget med betaer. Vitsen er jo at dere, testerne, skal komme med tilbakemeldinger for å gjøre spillet bedre. En beta må ikke forveksles med en demo. Beta-tester er ikke bare ment for å være moro, det er rimelig hardt arbeid hvis du tar det seriøst. Hvis man bare skulle ta det som en vanlig demo, hva er vel så poenget med en beta-test?

Lenke til kommentar

Det er ikke noen vits for meg som ihugga MMORPG fan og fortsette å beta teste et spill når jeg avskyr hele spillet? Jeg sier jo at det er noe FUNDAMENTALT galt med spillet. For det første er det ikke AC2, det er noe helt annet.. Det spiller ingen rolle om jeg sitter å beta tester spillet i 10 år.. Det kommer aldri til å bli et spill jeg noen gang vil røre... og det faktumet at resten av playerbasen er tomsinger (simple mennesker som bare vil powerlevle) gjør ikke sjansene for at AC2 blir slik jeg vil ha det noe større.

 

Dessuten hang jeg på forumene et par uker og sa det jeg mente, men det ble aldri enset av noen andre enn et pakk med halvtomsinger..

Community'en til AC2 er den værste gjengen av idioter og tåper som finnes på jorda.. AC spillene er som en magnet for folk gjør hva som helst for å ødelegge for andre.. I ingen andre spill har jeg møtt slike store konsentrasjoner med "griefere". (og ja jeg vet det finnes gode greie mennesker der også, men det er aldri dem som stikker best fram)

Jeg ble rett og slett lei meg..

Lenke til kommentar

Quote:


Prøv å spille det litt lenger. Kanskje du skifter mening.


 

Jeg har lest forumene og sett hvilken vei beta-testerne ville ha dette spillet, jeg har sett hvilken vei det har ført.. og jeg vet såpass at jeg trenger ikke spille det noe særlig mye mer. Uansett hvor mye jeg spiller dette spillet vil ikke det endre faktumet at jeg avskyr det absolutt fundamentale med spillet.

 

Dette er ikke noe spill jeg ville komme til å like før det har vært på markedet et par år og kanskje endret "retning" totalt

 

[ Denne Melding var redigert av: Blodhemn på 2002-10-16 15:50 ]

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har prøvd MMOGs før vil nok AC2 være morsomt en liten stund. Spillet er enkelt å sette seg inn i og grafikken er laget så du kan brife litt med ATI 9700 Pro'en din. Er du derimot litt kravstor (dvs. du vil ha litt mer enn Barbie Makeover) så er nok AC2 for enkelt. Det er ikke pga. mangel på tilbakemeldinger heller, jeg har sendt inn massevis av forslag og bugreports men det skjer liksom ingenting.

 

Jeg vil faktisk heller anbefale AC1 dersom man er på utkikk etter et bra massive-spill, jeg er veldig imponert over hva de har klart å få til bare de siste månedene.

 

AC2 er "bare" i beta2 ja, men problemene i spillet ligger ikke i bugs og sånt som tross alt kan fikses enkelt. Systemet bak spillet er så totalt forskjellig fra originalen at de burde hatt anstendighet til å kalle det noe annet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...