sturla72 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Har kjøpt ny bærbar. Den er bare en uke gammel. Men nå har skjermen startet å "fuske". Plutselig er det som om fargedybden går kraftig ned, og rosa striper dukker opp over skjermen. Problemet kommer og går, og er ikke knyttet til at skjermkortet (geforce go 7300) kjøres hardt. Kan oppstå uten forvarsel selv om maskinen ikke kjører noe annet en Windows XP. Hva er det som skjer?! Er det hardwarefeil eller noe jeg kan fikse? Edit: Hvilke driver er det egentlig jeg skal bruke til dette kortet? Endret 3. juli 2006 av sturla72 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Du kan prøve andre skjermkortdrivere og sjekk om skjermkortet er varmt. Jeg mistenker at det kan være noe med kabelen til skjermen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sturla72 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Du kan prøve andre skjermkortdrivere og sjekk om skjermkortet er varmt. Jeg mistenker at det kan være noe med kabelen til skjermen. Hilsen, efikkan. 6430767[/snapback] Ja men maskinen kjører jo ingenting annet enn Windows. Ingen andre programmer kjører. Titter bare på tomt skrivebord om du skjønner... Hvordan blir det da når jeg begynner å presse skjermkortet? Dette er forresten en bærbar maskin. Skulle vel ha nevnt det innledningsvis. Når det gjelder drivere, finner jeg ikke riktig driver på Nvidia sine sider. Noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå