BMP Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Utrolig bra, likte bilde 2 best men det er sinnsykt godt gjennomført med fine og litt annerledes rammer for en gangs skyld. Litt kaldt og dødt, minimalistisk på en måte. Men er horisonten skjev? Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fine bilder! Likte toern best, men kan du poste 1'ern i 1024x1280? Tenker wallpaper! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fine bilder! Likte toern best, men kan du poste 1'ern i 1024x1280? Tenker wallpaper! 6430442[/snapback] enig, 1'ern er definitivt wallpaper materiale, og jeg har ikke hva som helst som wallpaper Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bilde nr 2 er klart best, selv med sin litt spesielle ramme. Den ville normalt trukket ned, men den fungerer greit nok her. Horisonten trenger ikke være skeiv her, siden vannlinjen ikke utgjør horisonten. På slike bilder er det vanskelig å vurdere hva som er rett horisont, eller ikke. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er også tilhenger av å "manipulere" bilder minst mulig og beholde de orginale, men vil nok leke litt med PS for å ha testet det. 6434595[/snapback] Skikkelig fine bilder dette, nr2 var best. Jeg også er enig i det med horisonten, for det er ikke bilde av sjøen nødvendigvis,det er bilde av greinen/treet. Og så vil jeg si at det er utrolig mange flinke fotografer her inne. Misunner meg grønn på mange av dere hvor gode dere er. Men jeg blir nok bedre jeg også! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Fine bilder! Likte toern best, men kan du poste 1'ern i 1024x1280? Tenker wallpaper! 6430442[/snapback] Har den desverre ikke i større en det jeg posta her=/ Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Disse to bildene er helt råe... Men når vi snakker om skjev horisont så kan det stemme det som PMnormal sier at det kan være vannlinjen som skjev. Men man kan jo godt rette opp vannlinjen, slik at man får en innbilt rett horisont, for det ser ganske uryddig ut nå spør du meg... Men uansett har du fått mye utav bildene dine =) Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg og likte bilde nr. 2 veldig bra. Litt skjev horisont som nevnt, men ellers et veldig bra bilde. På bilde nr. 1 ser det ut som du har gått litt for heftig til verks med shadow/highlight-funksjonen eller noe. Gløder liksom litt rundt pinnesaken i midten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 den skeive horisonten på bilde nr 2 er det som "gjør" bildet i mine øyne. Det er så og si vertikalt rettet langs stokken, slik at vi får verden fra dens perspektiv, sånn ca. Tror det hadde fungert enda bedre om horsionten var enda litt skeivere. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 *drar opp tråden for flere tilbakemeldinger* Takk for alle tilbakemeldinger forresten Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Rett horisonten på begge og fjern glorien rundt stokken på nr 1, så er dette bra! Likte bildene, de var enkle og behagelige. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 På bilde #1 hadde du for mye sjø, synes jeg.. Men ellers, flott bilder.. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fine bilder. Gjør noe med rammen og rett opp horisonten, så blir det bedre! Enern var uten tvil best. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kjempefine bilder:) Likte også #2 best... Mulig å få litt info om kamera, objektiv som er brukt, exif osv? -totto Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Kjempefine bilder:) Likte også #2 best... Mulig å få litt info om kamera, objektiv som er brukt, exif osv?-totto 8490847[/snapback] Jeg har et EOS 350D med standard linse. Redigerte det i CS2 Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det var ganske flott bilde, og du er flink med fargekorrigering, det skal du ha. Men greinen i bilde nr.1 så rart ut, pga den lysere fargen rundt den. Har du gjort noe photoshop på den? Har den desverre ikke i større en det jeg posta her=/ Hva mener du? Den minste oppløsningen til Canon 350D er 1728x1152? Beskåret mye eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Meget fine bilder som var behagelige å se på Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nummer to var veldig bra, men jeg syns ikke det skulle hatt ramme og horisonten må rettes opp Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bumpetibump! Denne tråden var ganske gammel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå