veitch Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hei skal kjøpe meg bærbar har eg funne ut, men veit ikkje heilt kossen eg skal kjøpe. Bærbaren skal kunne bruket til "Jobb, og litt fritid bruk. Men det blir ingenspelemaskin. Den skal ha innebygd trøløst nettverk ubs 2,0. harddisk på min. 30gb. Dvi ut og s-video ut. Lett og frakte med seg. Grafikkontroller: Integrert Intel Optisk enhet: CD-ROM, CD-brenner, DVD-ROM, DVD-brenner (DVD±R), DVD-brenner (DVD-R) Børr ha 512MB minne installert Levetid (inntil):min 3 time® Prosessor: 1.6 GHz (min) Lokalisering: Dansk ,Engelsk ,Norsk Lydutgang: Lydkort Operativsystem: Microsoft Windows XP Home Edition Vekt max: 4 kg Om ikkje alt passer så er ikkje det så veldig nøye, men det er vertfall sånn ca. sånn eg kunne tenkt meg. Pris helst under 7000,- Er glad for alle anbefalinger og rettleinger eg får På forhand takk Mvh Fredrik Endret 3. juli 2006 av veitch Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Dvi ut og s-video ut er vel ikke så vanlig på billige bærbare? Jeg kjøpte nylig denne, som kan kjøpes hos elprice til under 7000: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5415 Jeg ser at elprice sin til 6995 har samme produktkode (LX.AAG05.078) som den som på mamoz til 7450 bare har 4 cellers batteri, så jeg vil anta at elprice også selger den med "dårlig" batteri. Jeg betalte 7595 på mamoz for en med 8 cellers batteri (varekode LX.AAG05.150). Endret 3. juli 2006 av jonarvid Lenke til kommentar
veitch Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Dvi ut og s-video ut er vel ikke så vanlig på billige bærbare? Jeg kjøpte nylig denne, som kan kjøpes hos elprice til under 7000: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5415 Jeg ser at elprice sin til 6995 har samme produktkode (LX.AAG05.078) som den som på mamoz til 7450 bare har 4 cellers batteri, så jeg vil anta at elprice også selger den med "dårlig" batteri. Jeg betalte 7595 på mamoz for en med 8 cellers batteri (varekode LX.AAG05.150). 6430293[/snapback] Takk for annbegaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå