1234ki Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har et basselement som det står: 400watt, 4ohm. Jeg er ikke så flink med dette og det er derfor jeg spør dere. Kan dere hjelpe meg med valg av en billig forsterker? (Trenger ikke være verdens beste.) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Veit du hvilket merke det er ? Evt. link til elementet. Lenke til kommentar
1234ki Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Veit du hvilket merke det er ? Evt. link til elementet. 6430223[/snapback] Det eneste jeg vet er at det står POWER på elementet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kan det være et Rockford Fosgate element da? Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 En SAGA USC9975 fra Eltek kan trygt anbefales. Brukte en slik på en 12"-sub frem til jeg fikk råd til noe bedre, men den er HELT klart verdt pengene og vel så det. Generelt sett er det meste av forsterkere Eltek/dynaBel selger meget meget bra i forhold til prisen. (Har enda til gode å finne noe bedre for pengene) http://www.dynabel.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå