magnuslar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe og style opp et Lian Li kabinett. Og dette er hvordan jeg kunne tenke meg å lage det. Alt jeg har har å spørre om nå er, hva syns dere? Tror dere det kan bli bra? Poenget er at det skal bli så stilrent og enkelt pent som mulig. Tenker altså svart med blankpolerte detaljer. Og en ting til: Hvordan kan jeg lage min egen grill? (den med "dl" logoen) Mvh EDIT: Noen ide om hvor jeg kan få brytere til frontpanelene? Både de runde og de "flippene"? Endret 3. juli 2006 av magnuslar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Noen ide om hvor jeg kan få brytere til frontpanelene? Både de runde og de "flippene"? Biltema, Thorshov o.l Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Huff, liker ikke de pilot bryterne så god tat det gjør noe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Man kan jo også bruke rocket brytere, som er litt mer anonyme. Ikke så fine, men de kan jo styles med en liten aluminiumsplate over (noe sånt jeg har tenkt til å gjøre) eller spraylakk! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Huff, liker ikke de pilot bryterne så god tat det gjør noe 6434016[/snapback] Synes dei ikkje er noko eg heller. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 To **** with you all! Jeg liker pilotbryterne Forresten, la til litt mer. Ideen er å la blått lyd lyse ut igjennom vifta / grillen i front og ha lys rundt bryterne på panelet. Sjekk det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå