Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva skjer med mitt minne?

Anbefalte innlegg

Hallo!

JEg har nylig kjøpt meg en ny pc som har 2 gb minne, geforce 7900gt og litt andre ting.. Det rare er at to ganger har jeg opplevd at jeg har hatt for "lite minne"

Første gang var når jeg hadde laget en animasjon i photoshop og når jeg skulle lage den til GIF-fil kom det en feilmelding som sa at jeg hadde for lite minne.. :S

Andre gang skulle jeg innstallere Heroes of might and magic IV. I starten av innstallsjonen kom det en rute som sjekket at dataen taklet spillet.. der også stod det at jeg hadde for lite minne!! :S

Jeg hadde ingen andre programmer som kjørte sammtidig..

Hvorfor i allverden skjer dette? jeg har jo mer enn nok minne!! PLz.. hjelp meg!!

"Takker for alle seriøse svar" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at det ikke er diskplassen det skorter på? Kan være mye snacks der.. Dessuten vil pagefilen ta over om du har fylt opp minnet. Best å sjekke statusen til denne også. Trykk ctl+alt+del og sjekk minnestatusen under "performance".

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er diskplassen det skorter på? Kan være mye snacks der.. Dessuten vil pagefilen ta over om du har fylt opp minnet. Best å sjekke statusen til denne også. Trykk ctl+alt+del og sjekk minnestatusen under "performance".

6429931[/snapback]

Jeg har to harddisker på pc'n. Disk (C:) oG Disk (D:)

På disk (C:) har jeg 12 gb ledig og på (D:) har jeg 180 gb ledig..

Når jeg gikk innpå oppgavebehandlingen og sjekket ytelsen, brukte pc'n 3-12% av CPU'en.. 365mb av sidevekslingsfil (vet ikke hva det er)

Her er et bilde av noe andre greier, hvis det kansje kan være til nytte..

minne4lp.jpg

Jeg kjørte ingen programmer utenom MSN og Ventrilo når jeg sjekket dette..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...