RansoM Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har et problem. I autoexec fila skriver jeg, exec Scriptsscripts.cfg Har laget en egen mappe med script fila. Problemet er at fila ikke blir kjørt. Får opp feilmelding i consol, invalid path(?). Noen som vet hva jeg har gjort galt? Edit: Jeg kan skrive opp hva som står i filene vist dette er til hjelp...? [ Denne Melding var redigert av: RansoM på 2002-10-15 13:06 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Du må vel ha /directory til scripts.cfg/scripts.cfg Ikke helt sikker på om du kan bruke / og /. Men det er i hvertfall det du mangler. Altså spesifisere hvor scripts.cfg er siden den ikke ligger i default .cfg directory. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Script fila: hud_fastswitch 1 scr_conspeed 9999 console 1 //Shortening Common Commands alias ms1 "menuselect 1" alias ms2 "menuselect 2" alias ms3 "menuselect 3" alias ms4 "menuselect 4" alias ms5 "menuselect 5" alias ms6 "menuselect 6" alias ms7 "menuselect 7" alias ms8 "menuselect 8" alias ms9 "menuselect 9" alias ms0 "w; w; w; slot10; w; w; w; w; w; w; slot10; slot10; slot10; slot10" alias w "wait" alias w2 "w; w" alias w3 "w; w2" alias dv0 "developer 0" alias dv1 "developer 1" // NetGraph Cycler alias netgraph_c netgraph_1 alias netgraph_1 "alias netgraph_c netgraph_2; net_graph 1; dv1; echo Netgraph On - Mode 1.; dv0" alias netgraph_2 "alias netgraph_c netgraph_3; net_graph 2; dv1; echo Netgraph On - Mode 2.; dv0" alias netgraph_3 "alias netgraph_c netgraph_4; net_graph 3; dv1; echo Netgraph On - Mode 3.; dv0" alias netgraph_4 "alias netgraph_c netgraph_0; net_graph 0; cl_showfps 1; dv1; echo Netgraph Off, FPS On; dv0" alias netgraph_0 "alias netgraph_c netgraph_1; cl_showfps 0;dv1; echo FPS OFF; dv0" //Div Alias alias buyammo "buy;ms6;w3;ms0" alias buyammo2 "buy;ms7;w3;ms0" alias buyarmor2 "buy;ms8;ms1;w3;ms0" alias buyarmor3 "buy;ms8;ms2;w3;ms0" alias buyhe "buy;ms8;ms4;w3;ms0" //Buy Scripts alias armorhe "buyarmor3;buyhe;w3;ms0" //Best Wepon alias best "buy;ms4;ms1;buy;ms4;ms3;buyammo;w3;ms0;" alias best2 "buy;ms4;ms2;buy;ms4;ms4;buyammo;w3;ms0;" //Artic alias sniber "buy;ms4;ms6;buyammo;ms0;" //Desert alias desert "buy;ms1;ms3;buyammo2;w3;ms0;" autoexec fila: exec Scriptsscripts.cfg //Dif Ops cl_showfps 1 rate 5000 gamma 4 brightness 4 Scriptet har jeg fra noen andre, har bare forrandret noen av tinga, så ikke heng meg vist noe er galt. :smile: Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 13:10, skrev Cappo:Du må vel ha /directory til scripts.cfg/scripts.cfgIkke helt sikker på om du kan bruke / og /. Men det er i hvertfall det du mangler. Altså spesifisere hvor scripts.cfg er siden den ikke ligger i default .cfg directory. Fila scripts.cfg ligger i en mappe scripts under cstrike. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 13:12, skrev RansoM:Fila scripts.cfg ligger i en mappe scripts under cstrike. Hvorfor paster du bare ikke det som er i scripts.cfg inn i config.cfg hvor alle bindsa dine og sånn er? Mye enklere! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 13:05, skrev RansoM:Jeg har et problem. I autoexec fila skriver jeg, exec Scriptsscripts.cfg Har laget en egen mappe med script fila. Problemet er at fila ikke blir kjørt. Får opp feilmelding i consol, invalid path(?).Noen som vet hva jeg har gjort galt? Legg Scriptsscripts.cfg i samme mappe som de andre cfg-filene dine (config.cfg, autoexec.cfg). Pass også på store og små bokstaver, bruk helst bare små bokstaver i filnavnene, så slipper du surr i så måte. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Skal prøve å flytte scripts.cfg fila mi når jeg kommer hjem, er på jobb, til "rota" i cstrike mappa. Når det gjelder å kopiere innholdet i scripts fila til config fila, så hadde jo dette vært det letteste. MEN, hadde tenkt at jeg skulle lage et script som ikke forrandret config fila slik at det hadde blitt lettere for andre å bruke det også. Men men, skal nok få det til.... :smile: Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 13:10, skrev Cappo:Du må vel ha /directory til scripts.cfg/scripts.cfgIkke helt sikker på om du kan bruke / og /. Men det er i hvertfall det du mangler. Altså spesifisere hvor scripts.cfg er siden den ikke ligger i default .cfg directory. Skriveleif fra min side, det skal "seff" være scripts.cfg/scripts.cfg , dette er riktig i autoexec fila. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 15:55, skrev RansoM: Quote: Den 2002-10-15 13:10, skrev Cappo: Du må vel ha /directory til scripts.cfg/scripts.cfg Ikke helt sikker på om du kan bruke / og /. Men det er i hvertfall det du mangler. Altså spesifisere hvor scripts.cfg er siden den ikke ligger i default .cfg directory. Skriveleif fra min side, det skal "seff" være scripts.cfg/scripts.cfg , dette er riktig i autoexec fila. ? om mappa heter scripts, og fila heter scripts.cfg, så er rett path "exec scripts/scripts.cfg". altså er det helt vanlig windows mappestruktur, selv om du spiller et spill ;p Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 11:09, skrev r0nin:? om mappa heter scripts, og fila heter scripts.cfg, så er rett path "exec scripts/scripts.cfg". altså er det helt vanlig windows mappestruktur, selv om du spiller et spill ;p Var jo det jeg sa jo. :razz: Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 last ned nextwish scriptet! http://www.nextwish.org/mods.php?page=script/cstrike Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 En del misforståelser her. Etter CS v1.4 kan man ikke vise til andre paths enn den aktuelle. Derfor må scripts ligge i /cstrike/. Man kan ikke legge scripts i config.cfg fordi half-life (Og dens mods) renskriver denne fila på nytt hver gang du kjører det. Du mister alle dine aliases, samt enkelte andre innstillinger (scr_conspeed, con_color osv). Viss du så absolutt MÅ ha scriptet i en annen folder kan du legge til en +exec folderscript.cfg på slutten av snarveien. Det burde funke. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 13:29, skrev aschj:Man kan ikke legge scripts i config.cfg fordi half-life (Og dens mods) renskriver denne fila på nytt hver gang du kjører det. Du mister alle dine aliases, samt enkelte andre innstillinger (scr_conspeed, con_color osv). Not! Du bare skrivebeskytter fila da din nisse! :razz: Alle andre enn n00bs gjør jo det da. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei, jeg droppet mappa og la script.cfg i rota på cstrike. Nå funket alt og bedre en noen andre script jeg har prøvet. Problemet jeg har hatt med andre scripts, er at buy-menuen blir stående oppe. Å skrive **** -game cstrike -exec scripts/scripts.cfg i snarveien burde funke, at jeg ikke tenkte på det :smile: Men men, nå fungerer det meget bra, så jeg får si takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå