thomand3 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hei folkens. Som totalt uvitende, så våger jeg meg utpå med følgende spørsmål. Hvis jeg går inne på systemegenskaper (min datamaskin - høyreklikk - egenskaper) så skal jeg jo få opp 1,8GHz (ML32). Det er ikke alltid jeg får. Noen ganger står det 578MHz eller 1,58GHz. Er dette normalt? Prøvde så på min gamle laptop med athlon, og det samme skjer der, dog med andre verdier og mye skjeldnere. Står som regel på sine 1,6. Håper noen kan svare. God sommer Edit: Forandret overskriften litt Endret 3. juli 2006 av thomand3 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hei! Turion ML32 støtter strømsparingsfunksjoner som justérer klokkefrekvensen etter behov. Du sparer batteri. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
thomand3 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Aha. Fine greier. Fant også ut at det er noe som heter cool n quite til den gamle athlon maskinen min. Finner intet slikt alternativ i bios. Vil det si at maskinen ordner seg selv når driveren er innstallert? Mitt forrige spørsmål er kanskje en bekreftelse på at c&q er innstallert. Inte enkelt å være sjefsidiot i data, så bær over med meg hvis spørsmålene mine ikke henger på greip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå