qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) 6bP9owEQ8fxjvgv9 Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg bare lurte på om noen har erfaring med denne PCen. Den ser ganske bra ut, er den verdt pengene? Tenkte jeg skulle bruke 12k på laptop, så hvis dere vet om noen som er bedre enn denne; bare post i vei 6429621[/snapback] tenkte på den samme laptop. sett den også i virkeligheten. han som eide laptop(en) kjører mange tunge programmer og sier at den går som det skal og han trenger ikke stasjonær mer. eneste jeg kan si, at jeg ikke likte lader, veldig BIG..... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Denne ville jeg gått for DV9060 3 gode grunner: 1. Intel prosessor 2. Intel nettverkskort 3. Design Dette er den nyeste serien til HP. Den er MYE finere designmessig enn DV8000 serien å se på. Dette burde spille litt rolle når du skal blåse 11-12k på den. Forskjellen på skjermkortene er som natt og dag. DV8260 kan du spille litt på mens DV9060 kan du spille nærmest hva som helst på. DV9060'en veier 200g mere, men ingen av disse er spesielt lette med tanke på at de har 17" skjerm. Edit: Intel nettverkskortet har bedre rekkevidde enn det som kommer med de AMD baserte maskinene. (Broadcom) Endret 10. desember 2006 av Hans Erling Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå