ups Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Min golf4 1.8 20v har begynnt å jukke og fuske på lavt turtall, virker ikke som den får nok bensin, må ha full gass for i det hele tatt å akselerere. går mye dårligere nå enn før. virker som den får for lite bensin, da jeg ikke får den til å bruke mer en 1L/mil i følge kjørekomputeren, før kunne den bruke mye mer i øyeblikksverdi. Kan det være bensinpumpa eller bensinfilter? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Min golf4 1.8 20v har begynnt å jukke og fuske på lavt turtall, virker ikke som den får nok bensin, må ha full gass for i det hele tatt å akselerere. går mye dårligere nå enn før. virker som den får for lite bensin, da jeg ikke får den til å bruke mer en 1L/mil i følge kjørekomputeren, før kunne den bruke mye mer i øyeblikksverdi. Kan det være bensinpumpa eller bensinfilter? 6429615[/snapback] Høres ut som bensinfilteret, ja. Ville begynt med å bytte det! Du kan jo også se etter lekasje i bensin-systemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå