CrackaBoi Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg skal begynne med litt DivX mekking nå og trenger tips om hva jeg trenger av apps, det er jo en million alternativer der ute. Merk dere at jeg ikke skal rippe DVD-er, men jeg har egne AVI-filmer som jeg har laget som jeg skal legge på CD-er ol. Jeg trenger forslag på følgende type appz: - En avansert/bra DivX-spiller med 4.11 codec - En liten og lettbrukelig DivX spiller med codec (skal legges på CD-er jeg gir ut o.l) - Et bra (men enkelt) program som gjør mine enorme AVI-filerover til DivX avi, der jeg kan bestemme compression O.l. - En kalkulator som regner ut kompressjon jeg trenger o.l Er d noe mer jeg trenger? tror det var alt. Setter stor pris på om noen gadd å hjeøpe meg her. Er relativt uerfaren på område. Alle tips og forslag tar jeg imot med glede. Tusen takk Lenke til kommentar
Razul Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Programmet VirtualDub funker bra til koding av AVI-filer til DivX. Ellers funker vel Playa (som følger med DivX 4.x) bra som enkelt visningsprogram. Sjekk forøvrig: http://www.divx-digest.com/ [ Denne Melding var redigert av: Razul på 2001-12-10 16:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå