Piapia Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hei! Jeg er en jente på 18 år som har fattet interesse for manga.tegninger og lurte derfor på om det var noen andre der ute (ca min alder) som tegner manga? Og som kanskje har lyst til å skrive noe mail/brev med meg? Litt om meg: liker: japansk språk(driver og lærer meg) musikk(går 3 klasse på musikklinja) zelda(det er et vakkert spill) kultur reising å møte nye mennesker språk (lære nye) tegne manga? Hadde vært veldig spennende å skrive med en som kan japansk, så jeg kunne lære noen ord og setninger.. Håper hvertfall noen svarer på emnet, så videresender jeg adressen min=) Kunne vært artig å veksle tegninger/kunst og andre interesser også Mvh. Pia Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Veksling av kunst og tegninger er da alltids morsomt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 www.elfwood.com og www.deviantart.com har kunstutvekslings avtaler etter det jeg husker Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Manga, ja. Hadde jeg hatt noe annet enn en gråblyant her, skills og viten om hvilken ende av den som skulle brukes, kunne det vel vært en tanke. Alltid ønsket å kunne å tegne, men mangler tid/kunstnerisk sans Anbefaler likevel deviantart. Kjenner en hel del folk som finner liksinnede der. Håper du kan engelsk, dog. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Begynner å kunne en del manga nå. Bruker en haug med bæker og ordbøker og greier og greier. Tar også kurs Morsomt å lære bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå