NoLimit_^ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg er enig i at Halo serien slår det aller aller meste av konsollspill gjennom tidene Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser bedre og bedre ut dette. MP-mulighetene i Halo 1 og 2 var veldig gode synes jeg, og at de tilsynelatende legger til noe nytt høres bra ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Ser bedre og bedre ut dette. MP-mulighetene i Halo 1 og 2 var veldig gode synes jeg, og at de tilsynelatende legger til noe nytt høres bra ut. 6446122[/snapback] Jepp.. Og bare det at man så den gamle "Assult Riflen" på trialeren, ga meg frysninger.. Det må være det deiligste våpenet noen sinne Edit: måtte bare ha bildet Endret 6. juli 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Likte også den gamle i 1`ern mye bedre enn den vi fikk servert i 2`ern. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 halo 3 kommer til å suge ekstremt når online geeksa kommer inn å herper spillet med å glitche, bridge, standby etc. Store spill har det med å tiltrekke folk som absolutt må være øverst på rankingen og suger ***** for å komme dit. Kommer til å være mange tusen spillere med halo 2 cheater erfaring som er klare fra dag en til å skape kaos.. 6435133[/snapback] Jeg tror jeg har opplevd cheatere to ganger siden slutten av 2005. Ser ikke på det som et stort problem, egentlig. Bungie sa at de ville lage beam-rifle'en mye kraftigere (eller følelsen av å være det, rettere sagt!) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ser bedre og bedre ut dette. MP-mulighetene i Halo 1 og 2 var veldig gode synes jeg, og at de tilsynelatende legger til noe nytt høres bra ut. 6446122[/snapback] Ja, og jeg vil ha "Race" tilbake! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg får frysninger av å lese den artikkelen. Dette skal bli så heftig som fy. Mmmmmm... Asaaaaault riiiifle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg