Gå til innhold

Den verste dagen i uken


Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

  1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

    • Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har opp gjennom årene alltid hatt onsdagen som den dagen på skolen hvor man har bare kjipe fag, og tre timer i slengen av hvert. Flere som kjenner seg igjen?

6733726[/snapback]

Jeg har alltid likt onsdag bedre enn de andre, for da har jeg, helt siden jeg begynte på ungdomsskolen, sluttet tidligere.

 

Den beste onsdagstimeplanen jeg har hatt, var før jul i 9. klasse. Da hadde jeg først en time norsk, og så heimkunnskap helt fram til jeg dro hjem klokka 12. :p

Lenke til kommentar

Mandag. Bestandig lange dager på skolen, og ofte trøtt av litt uregelmessig døgnrytme i helgen.

Timeplanen på den nye skolen tar kaka, begynne 08:15, deretter 90 min tysk, 15 min. friminutt, og nye 90 minutter tysk. Følges av langt friminutt, 90 min. geografi, og 90 min. gym.

Slutter kvart på fire.

 

Litt av en dag, kan man si.

Lenke til kommentar
Mandag. Bestandig lange dager på skolen, og ofte trøtt av litt uregelmessig døgnrytme i helgen.

Timeplanen på den nye skolen tar kaka, begynne 08:15, deretter 90 min tysk, 15 min. friminutt, og nye 90 minutter tysk. Følges av langt friminutt, 90 min. geografi, og 90 min. gym.

Slutter kvart på fire.

 

Litt av en dag, kan man si.

6737702[/snapback]

Gym er jo digg, da.

 

På tirsdag har jeg først 90 min. matte, deretter 90 min. økonomi, så 90 min. norsk, og til slutt 90 min. fysikk. Begynner kl. 08:10 og slutter halv fire, og en times midttime. Slitsomt!

Lenke til kommentar

Tirsdagen har alltid vært en dum dag syns jeg og det syns jeg egentlig liker litt i navnet, min lille oppfatning av hver enkelte dag

 

Mandag: Stress, stress, stress. Nok en gang må jeg tidlig opp og pliktene kaller. Om ikke det er nok er dette dagen hvor jeg ofte har forsovet meg. Dette er riktignok ikke vitenskapelig bevist som "forsove-seg-dagen".

 

Tirsdag: Tirsdagen har jeg alltid hatet. Det er noe spesiellt med dagen etter mandagen, ofte kommer alt det som burde ha kommet på mandagen først på tirsdagen, oppgittheten over at en ny skoleuke er startet opp, og alt slikt. Men det er også noe mer, noe som ikke helt kan settes ord på, Tirsdag bare hater man liksom. =/

 

Onsdag: Dette er en god og en dårlig dag. En god dag fordi du ser lyset i enden av tunnelen, når dagens skoledag er over vil uken begynne å gå i nedoverbakke. En dårlig dag fordi denne dagen ofte har det med å være så langdryg.

 

Torsdag: Jeg liker Torsdagen igrunnen, du føler endelig at du får gjort noe nyttig eller har gjort noe nyttig på skolen denne uken også eller at du faktisk har det bra. Og du føler også at du raser i full fart nedover mot fredagen, en vidunderlig dag.

 

Fredag: Den samme fredagen som du gledet deg til i går. Men den er uhoverlig lang. På skolen sitter du og venter til du kan gå ut av klasserommet etter det er det en busstur som venter.... Uken begynner å gå oppover igjen så neste ukes mandag kan begynne i samme høyde som denne ukens.

Men på ettermiddagen går det nedover igjen, men dagen svinner hen så altfor fort.

 

Lørdag:Mest sannsynlig den dagen som er høyest skattet hos alle, denne dagen går med å gjøre alt det du vil gjøre.

 

Søndag: Dagen er lang, veldig lang, ingenting skjer og alt er stille, dagen går så uhorverlig sakte, men likevel, når kvelden kommer har dagen svunnet hen så altfor fort. Denne dagen tenker du på at i morgen må du begynne på'n igjen. Samtidig gleder du deg av en eller annen grunn til å begynne på'n igjen, men bare litt.

 

Jeg valgte Tirsdag som min dårlige dag

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Mandagene hos meg er ikke så ille. Da har vi fem timer med data- og elektronikksystemer. Er alltid gøy, for vi har en fargeblind elektriker som lærer, og han er full i drit! Eneste negative er at jeg vil ha lengre helg, men syns det er deilig å begynne på igjen, for jeg liker å treffe venner og slikt på skolen, også er det trening! :love:

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor pokker "alt" er stengt på søndag?

 

Jeg hører mange si at "ja, vi må da ha EN dag da vi ikke behøver å gå og handle og gjøre ting".

 

...

 

Da tilter det for meg. Søndag er en møkkadag, som kunne blitt brukt til sitt fulle potensiale som fridag hadde ting faktisk vært åpent og fungert som vanlig. Dersom man ikke vil gå og handle på en av dagene i uka, ja så TRENGER DU DA VIRKELIG IKKE å gå heller?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...