Gå til innhold

Den verste dagen i uken


Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

  1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

    • Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som ikke har noe i mot det å reise på skolen? Er slitsomt der og da, men jeg er på en måte takknemlig for det vi får, og setter pris på mulighetene til å lære og sosialisere med jevnaldrende. Hvor hadde vi vært sosialt sett uten skole liksom?

 

Fy faen, jeg er drømmestudenten, uten tvil.

Lenke til kommentar

Mandag er verst! Da er helgen over.

 

Jeg har aldri likt tirsdager heller, for da er man fortsatt i starten av uka, og lenge igjen til helgen.

 

Onsdag er ikke så verst, for da begynner jeg å se at helgen dukker opp som et lys i enden av tunnellen. Også slutter jeg tidligere på skolen da.

 

Torsdag er litt bedre, for da er man enda en dag nærmere fredag og helgen.

 

Fredag må være den beste dagen, for da gleder man seg til lørdag, og helgen har liksom begynt.

 

Lørdag liker jeg, for da er det fri, samtidig som man vet at det er fri neste dag også.

 

Men på søndag vet man at i morgen er det mandag, så det er nesten like ille som tirsdag.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke har noe i mot det å reise på skolen? Er slitsomt der og da, men jeg er på en måte takknemlig for det vi får, og setter pris på mulighetene til å lære og sosialisere med jevnaldrende. Hvor hadde vi vært sosialt sett uten skole liksom?

 

Fy faen, jeg er drømmestudenten, uten tvil.

6676155[/snapback]

Neida, skolen er ikke så ille egentlig. Hadde det ikke vært for leksene, pluss at man må stå opp tidlig, så hadde det vært helt ok.

Men helgen er likevel bedre.

Lenke til kommentar

Denne var litt vrien egentlig. Det stod tett mellom søndag og mandag.

starten på mandag er ikke god fordi man gjerne forsover seg og mårras kaffen kommer for seint... Da kunne man godt ha tenkt seg lengre helg.

Søndager er kjedelige, rett og slett. Mandag ble valgt.

 

Jeg liker best fredag og lørdag. Når du drar hjem fra jobb fredag vet du at det er helg, jeg jobber også lørdager, men kun kort dag. Da er det faktisk ekstra kos å jobbe.

 

Merkelige meg...

 

-Magnus K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...