Gå til innhold

Den verste dagen i uken


Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

  1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

    • Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søndager.

Butikker er ikke åpne :nei:

Aldri noe morsomt som skjer.

"Gruer seg" til ny uke med skole, lekser, jobb o.l.

Legge seg tidlig.

Blir nesten aldri fyllesjuk så det er ikke noe problem på søndager :p

 

Edit: Jeg endrer kanskje mening når jeg får ukesplanen (timeplanen) når skolen begynner på igjen x]

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Vel syntes tirsdager er helt ille spess når det er skole, greier alltid og presse meg opp på mandagen. Men så er det da tirsdagen sin tur og du er helt dævkjørt..

6429210[/snapback]

 

Har det paa samme maate selv, men har jobb da. Sondagene gaar veldig greit for min del. Klarer som regel aa holde hodepinen i sjakk og da er det bare aa slakke og kanskje foreta en meningslos samtale med noen hyggelige mennesker. Evt. bruke fylleangsten kontruktivt ved aa gjoere husarbeid.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

(nesten ikke lest i tråden)

 

Jeg stemte tirsdag for et par dager siden, og jeg mener det. På mandag (natt til søndag/mandags morgen, jeg jobber nattskift denne uka), så fikk jeg mer søvn enn det jeg vanligvis får. Jeg var faktisk helt uthvilt. Vanligvis får jeg 4-6 timers søvn, kanskje 2-3. Resten av uka går bedre, kroppen bestemmer.

 

Tirsdager er etter mandag, men det er ingen fordel, det. Det er andre dagen, og man har ikke engang kommet halvveis i uka! Vel, jeg regnte med at mandagen på jobben var sånn "alt går til helvette" (fordi maskinene har stått stille i 2.5 dager). Vel, det var et belte som stod litt mer stille enn alt annet, så det gikk greit. Men i dag, natt til tirsdag, da var det noe som gikk veldig galt, og man måtte kjøre alt annet på omtrent halv hastighet. Ergo, tirsdagen var verre enn mandagen og jeg stemte rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Mandag er min desidert verste dag, og har vært den grusomste så lenge jeg kan huske jeg har hatt orden på dagene. Men nå som jeg har fri hver mandag fra høsten på skolen blir vel tirsdagen min nye mandag...

Lenke til kommentar

Min verste dag i uken er og har vel alltid vært søndag. Så og si alt er stengt (foruten noen lugubre gatekjøkken og bensinstasjoner), det er aldri noe gøy på TV på søndager, det skjer aldri noe gøy på søndager. Når kvelden kommer klarer man ikke nyte den, fordi man VET det er mandag i morgen, og jeg hater manda... vent nå litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...