Gå til innhold

Den verste dagen i uken

Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

• Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Mandagen suger altid. Altid fyllesjyk og trøtt etter ei helg med fyll, og det er da lenge igjen til neste helg!

Lenke til kommentar
Liker ikke søndager jeg. ER på butikken hver dag og kjøper bakevarer, og på søndag er jo alt(bortsett fra bensinstasjoner) stengt  :cry:

6445624[/snapback]

Something doesnt make sense.. :S

6445654[/snapback]

Jeg gidder da ikke gå evig langt til bensinstasjonene da..

Lenke til kommentar

Hmm, jobbmessig er torsdag den værste dagen, da er det nemlig ubrukelig mye post som skal leveres ut, i tillegg til vanlig post skal alle ha byavisa og mange skal ha reklame også!

Men, når jobben er ferdig er torsdag den diggeste dagen, da er det nemlig GDJB og ASOT på kvelden, det er forresten ikke så lenge til det er helg heller.

Tror jeg konkluderer med at torsdag er værst i pollen ^^

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor så mange har noe imot søndag. Man har fri hele dagen selv om man har skole/jobb dagen etter.

Selv på onsdag har man skole dagen etter men den dagen er ikke halvparten så hatet som søndag.

Solid_

Lenke til kommentar

Vel, dette året har det vært fredager. Hvorfor? Fordi jeg går skole i ukene og jobber i helgene. Gjerne 2-4 vakter hver helg. Dermed blir ukene min helg og helgen forsvinner med et poff og et smell og mye slit. Blitt mye fravær dette året :roll: Men gjennomsnittlig er vel mandag den verste dagen, så jeg stemte den.

edit:

Kommer ann på hvor i syklusen jeg er :p

6429420[/snapback]

Samme her!

Ellers er det:

Bangels - Manic Monday

6462330[/snapback]

Jeg regner med at Hanne mente en syklus som du mest trolig ikke har, ut i fra brukernavnet ditt å gjette :) Men vi har alle våre gode og onde dager alikevel.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...