Gå til innhold

Den verste dagen i uken

Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

• Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Mandag, Tirsdag og Onsdag er de verste. Mandag er jo første dag etter helg og fult kjør på skolen. Tirsdag og Onsdag er bare der, mens torsdag liksom er innledning til helg. Jeg liker torsdag:) Fredag og Lørdag er i en klasse for seg selv. Søndag er jeg litt usikker på, den er deilig, men skummel. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ville nok sagt Tirsdag. Mandag er egentlig en grei dag siden det betyr starten på en ny uke :)

Positivt:

Mandag er starten på en ny uke

Onsdag er "lille lørdag"

Torsdag så er det snart Helg

Fredag så er det helg.

Lørdag , utrolig digg

Søndag helt grei dag ,men kjipt å måtte på arbeid dagen etter.

Tirsdagen er veldig kjedelig.. man kunne sagt at det snart var lille lørdag ,men det vil ikke fungere for meg.

Lenke til kommentar

Mandag er den deiligste skoledagen, og fredag er den verste. Men utenom skole er det helt omvendt :)

Fredag har vi 3 x 80minutters timer med med Norsk, engelsk og matte. Etter hverandre.

På mandag, har jeg 40min tysk, så gym, deretter klassens time, så avslutter dagen med Heimkunnskap. :)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Mandag er den deiligste skoledagen, og fredag er den verste. Men utenom skole er det helt omvendt :)

Fredag har vi 3 x 80minutters timer med med Norsk, engelsk og matte. Etter hverandre.

På mandag, har jeg 40min tysk, så gym, deretter klassens time, så avslutter dagen med Heimkunnskap. :)

7012282[/snapback]

Jeg kan skjønne at fredag kan være litt jævlig da.

Lenke til kommentar

Mandag er vel den verste dagen, hvis du ser det på den måten.

Kanskje Søndag hvis du fikk i deg litt for mye på lørdag som er en helt topp dag.

Men hvis du er ekstra kjej på en mandag, og ikke kvikner ordentlig til til tirsdag, da er hele jævla uka ødelagt.

;)

Lenke til kommentar

Tirsdag!! Værste dagen på skolen. Begyner klokka 8.00 med gym, og resten av dagen er det kjedelig allmen til kl. 15.30. Mandager er greie selv om det er allmen, onsdag er slappeav dag med tekniske tjenester hele dagen. Torsdag lang dag, men på verkstedet hele dagen og fredag er det snart helg og verkstedet hele dagen! Og lørdag og søndag da er det jo helg, selv om det er kjedelig å tenke på at det er skole neste dag på søndager :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...