bircoff Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg kjøpte netopp ny HD (samsung SP 120. 200GB). Jeg har installert den korrekt etter mitt hode, med den som slave og den forhåndsinstallerte som master. I BIOS finner jeg begge HD'ene, som henholdsvis slave og master, slik jeg installerte dem. I Windows (XP) finner jeg ikke den nye HD'en i "min data" eller utforsker, men finner den som fullstendig fungerende driv inne på enhetsbehandling. I enhetsbehandling finner jeg den nye HD'en som samsung SP2014N, som da er en annen HD en den jeg har påkvitteringen. er det noen som kan hjelpe meg med dette, eller som vet hva som kan være galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Se om du finner den i Computer Management: Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management. If so; formater den med ønsket filsystem, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
bircoff Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 takk det fungerte. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå