knockertommy Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei Er det noen som kan hjelpe meg å få det bilde litt finere i fargene?Det er ikke lett å ta bilder av babyer og heller ikke like greit å få fargene slik man ønsker. Det er fritt frem å fikse på det slik du ønsker det. Gjerne også fjerne "blitsen" i pannen. Størrelsen på bilde ved fremkalling skal være 10x15 cm. På forhånd takk. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Utgangspunket var vel forholdsvis sjabert, men noen minutters shopping hevet bildet endel. Spørs om du er fornøyd da? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg prøvde og... Det er jo snakk om smak og behag.. Tommy Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Har omtrent aldri gjort noe slikt i PS, men også jeg gjorde et forsøk. Tok vekk det som i mine øyne var forstyrrende element i munnen på barnet, + en liten flekk rett under det høyre øyet..... Edit: Ser at ragamuffin sin versjon er mye jevnere i huden på barnet. Hva er trikset for å få til dette? Endret 3. juli 2006 av and_mit Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Edit: Ser at ragamuffin sin versjon er mye jevnere i huden på barnet. Hva er trikset for å få til dette? 6430670[/snapback] At det er trekt ifra litt fargemetning (minus på saturation) samt vært forsiktig med kontraster er vel grunnen til det. Tok en quickmask for å lysne opp lakenet/teppet uten å berøre resten. Lenke til kommentar
sNx Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 prøver meg litt jeg også Artig å se hvor mange forskjellige resultater man kan få. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Takker for svar. Vet at utgangspunktet ikke var noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå