kalli Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg bare lurte på om det gikk an å lagre disse filmene her på noe vis? Altså sånn at det går an å se de på WMP...? Her er ihvertfall filmene: Solo Smoothie Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vel du kan fint laste filmen ned ved å høyreklikke her: http://www.solo.no/smoothie/framework.swf Men det er en film gjort om til flash antagelig, så da må den vises som flash. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vel du kan fint laste filmen ned ved å høyreklikke her:http://www.solo.no/smoothie/framework.swf Men det er en film gjort om til flash antagelig, så da må den vises som flash. 6432838[/snapback] Når jeg trykket på "Lagre lenke som..." så ble det bare noe rart... Hadde hvert fint om jeg kunne hatt den sånn at jeg kune se den på WMP! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du lagrer den, og så må du gå på Fil/Åpne i IE eller Firefox. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Det kommer bare opp en grå side når jeg bruker Firefox, også får jeg en slags advarsel når jeg bruker IE! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ja... Uansett går det ikke an å se det på WMP så... Det var jo synd... Hadde hvert kult å hatt de på PSP'en! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har lurt på det samme lenge og har endelig funnet en løsning. 1) Stream filmen som vanlig i IE 2) Sjekk Temporary Internet Files for å finne videoen lagret som en *.flv-fil. 3) Bruke et program som konverterer flv-filer til DivX, MPEG etc. Jeg har funnet et flott program som heter Replay Converter, men dessverre er det en svært begrenset demo på bare 30 dager. Noen som vet av et program som er gratis? Endret 15. september 2006 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå