Fready Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Vi har et adsl abonnement fra Telenor som kobler fra internett etter en periode med inaktivitet på pc'en. Dette gjør at vi må restarte pc'en for å komme på internett igjen! Oppkoblingen skjer gjennom en Topcom Xplorer 871BT og det benyttes windows xp på maskinene som har vært brukt på denne oppkoblingen. Noen som vet hva som egentlig er feilen, og hva som kan gjøres for å sikre stabil internett-tilgang? På forhånd takk! :-) Fready Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 man må vel inn på adsl-routerem og sette at dem skal holde linja oppe. kjenner desverre ikke til det produktet du bruker. Frankie Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Vi har et adsl abonnement fra Telenor som kobler fra internett etter en periode med inaktivitet på pc'en. Dette gjør at vi må restarte pc'en for å komme på internett igjen! Oppkoblingen skjer gjennom en Topcom Xplorer 871BT og det benyttes windows xp på maskinene som har vært brukt på denne oppkoblingen. Noen som vet hva som egentlig er feilen, og hva som kan gjøres for å sikre stabil internett-tilgang? På forhånd takk! :-) Fready 6428803[/snapback] Har et annet modem/router, men hos meg kan jeg velge noe som heter "nailed up connection" Om du kan finne noe liknende inne på ditt modem, tror jeg problemet ditt er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå