Gjest medlem-98070 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dette har skjedd to ganger i løpet av noen måneder. Jeg har nettopp reinstallert Windows, men selvsagt fungerer ikke ting feilfritt. Plutselig kommer det en blåskjerm som forsvinner etter 1 sekund, så restarter maskinen seg. Jeg har ikke sjangs til å rekke å lese et ord av hva som står der før maskinen restartes. Det skjer ikke så veldig ofte, men det har skjedd to ganger, og jeg har ikke anelse hva det kan skyldes. Hva kan det være? Vil helst finne feilen framfor å formatere PCen igjen. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan være driverproblemer, ikke-kompatibelt minne, og sikkert mye mer. Hadde nok hjulpet om du hadde klart å lese første linje på blåskjermen. Lenke til kommentar
fose Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjer dette når maskinen blir startet i sikkerhetsmodus? Har du forsøkt å avinnstallere alle drivere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blå skjerm i Windows to ganger i løpet av noen måneder er da lite. Det er utrolig mye som kan være galt. Jeg vil anbefale å sjekke det vanlige som temperaturer, virus, spyware og Windows Update. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Oden Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Prøv elimineringsmetoden.. Hvis du har 2 rambrikker, ta ut den ene å se hva som skjer etter en stund, hvis samme problem bytter du bare rambrikken med den du har tatt ut Var sånn jeg fant ut av samme feil på jobben (jobber i pc-klinikk) Hvis det ikke fungerer, kjør nyeste oppdatering av chipset driver osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå