Tore på Sporet Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Au I tissen ? (austist). :lol: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Autister er funksjonshemmede som egentlig ikke er særlig smarte, men som er helt geniale på EN spesiell ting. F.eks. de som kan regne ut 23849328943890*8394893208493 i hodet på 2 sekunder. Eller som han i Rainman (dustin hoffman) som kunne telle en haug med fyrstikker som ramla utover gulvet på noen få sekunder. De kan stort sett ingenting annet enn akkurat den ene tingen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg kjente en som er Autist og henne var ikke så veldig klok ,men helt grei og snakke med. Var kanskje den beste i Matte som jeg kjenner. Iallefall siste gang jeg så henne. Det var vell i 8klasse. (Med andre ord da jeg bodde på Østlandet) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Så rose red i går. Det var det mange autister. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Min ene lillebror er faktisk autist.. han er helt sykt god til å finne igjen CD'er i den altfor fulle cd-hylla.. virker som om han faktisk husker hvor hver enkelt CD står (Og vi snakker om mange hundre forskjellige). Helt ekstremt. Han slutter aldri å overraske meg Lenke til kommentar
Laka Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kjenner en som er autist. Martin heter han, snakker nesten ikke, men når vi er på tomanshånd snakker han som bare det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-10-16 20:34):Kjenner en som er autist. Martin heter han, snakker nesten ikke, men når vi er på tomanshånd snakker han som bare det. Nesten som meg det. SNakker som en foss når jeg er på Tomasnhånd (Eller på IRC) ,men er jeg med i en gruppe så er jeg stille. Grunnen til det er at jeg ofte stammer når jeg er nærvøs. (Tror det er grunnen til at jeg begynte og inntresere meg for datamaskiner og sånt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Eg og har lyst å kjenne en autist :sad: Er ikke helt sikker men lille broren til en gammel kompis på 4 år kunne alt om bil merker og årstall og greier. Han var helt utrolig men eg vet ikke om det er autisme det går i. Nå når eg tenker på det er det mulig eg er autist i ona...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 11:57, skrev SirHartge:Så rose red i går. Det var det mange autister. Ka mener du red rose? [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-17 06:41 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Du kan jo se her http://abc.abcnews.go.com/primetime/movies/rosered/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå