leedsunited Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hei! kan jeg bruke både Spybot Search & Destroy og Ad-aware uten at noe blir ødelagt? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Ja,og bruk gjerne SpywareBlaster i tillegg. SpywareBlaster Endret 3. juli 2006 av ghbing Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Flott! Det kom forresten en melding fra Systen Alert om at jeg ikke er beskyttet mot pop-ups. Disse pop-upsene kommer opp på skrivebordet selv om jeg ikke er inne på internett. Vet dere om noen program mot dette? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) hei! kan jeg bruke både Spybot Search & Destroy og Ad-aware uten at noe blir ødelagt? 6428675[/snapback] jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da... hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen! men uansett sa tror jeg da du kan fjerne pop ups ved a kryssa av pa noe inne pa windiws brannmur eller pa antivirusen din! eller sa skal vel ad-aware og spybot fjerne det tror jeg dropp spyware blaster og last ned spy sweeper istedet, den kom best i test pa www.spyware.no last ned her: http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=889 Endret 10. juli 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
ch33p0x Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg ville ikke installert noen av de spyware programmene som ble nevnt jeg bruker nod32 som antivirus program.. abefaler dette på det sterkeste om du bruker adaware, kan du jo laste ned adaware med den ad-watch greia. blokkerer en del den. eller kan du bruke denne: http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip funker fint:p har selv installert spyware S&D og adaware, men er ikke no jeg bruker så veldig åfte. hender jeg tar en liten søk i ny og ned Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 for a si det sann, sa er det jo smak og behag med hva du vil installere... men siden spy sweeper 4 har kommet ut best i test sa er jo det bra.. og ad-aware har jeg brukt hele tiden og har aldri hatt no problemer emd det Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da...hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen! OK. Her har vi altså en fyr som presterer å drive noe som høres så seriøst ut som "spyware.no" uten å ha den aller, aller, aller ringeste idé om hva han holder på med. Helt fantastisk. Å vurdere Spywareblaster opp i mot tradisjonelle antispywareprogrammer er som å sammenligne en flammesikker vest med røykvarslere: "Jeg hang vesten opp i taket og så laget jeg en masse røyk, men vesten pep ikke i det hele tatt, ingen som helst alarm". Hvem er denne fyren egentlig? Og bør han få lov å holde på?? For dere som måtte la dere forvirre av denne komplett ignorante tåkefyrsten: Spywareblaster er ikke realtime spywarebeskyttelse. Det er heller ikke en spywarescanner. Det er et program som "immuniserer" noen tusen angrepspunkter på maskinen og gjør det mye vanskeligere for styggedom å feste seg. Spywareblaster er et helt essensielt tilskudd til beskyttelse. Huff. Riktignok er internett et deilig fritt sted for meningsytring, men det er dessverre også idiotenes egen lekegrind. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 sorry her, jeg leste bare utifra denne testen, at den kom darlig ut.. men har lest litt mer, den jobber pa en helt annen mate enn vanlige programmer.. sa tror det er bra det her, sorry for at jeg tok feil... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Den er god - ingenting å si på det. Og jeg ser at det er nok enkelte ting på sidene der man kanskje kan ha nytte av å lese. Men en bok om Norgeshistorie, der forfatteren stort sett har sine ord i behold, men så presterer å si at Norge fremdeles er i union med Sverige - da faller liksom alt det andre bort. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da...hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen! OK. Her har vi altså en fyr som presterer å drive noe som høres så seriøst ut som "spyware.no" uten å ha den aller, aller, aller ringeste idé om hva han holder på med. Helt fantastisk. Å vurdere Spywareblaster opp i mot tradisjonelle antispywareprogrammer er som å sammenligne en flammesikker vest med røykvarslere: "Jeg hang vesten opp i taket og så laget jeg en masse røyk, men vesten pep ikke i det hele tatt, ingen som helst alarm". Hvem er denne fyren egentlig? Og bør han få lov å holde på?? For dere som måtte la dere forvirre av denne komplett ignorante tåkefyrsten: Spywareblaster er ikke realtime spywarebeskyttelse. Det er heller ikke en spywarescanner. Det er et program som "immuniserer" noen tusen angrepspunkter på maskinen og gjør det mye vanskeligere for styggedom å feste seg. Spywareblaster er et helt essensielt tilskudd til beskyttelse. Huff. Riktignok er internett et deilig fritt sted for meningsytring, men det er dessverre også idiotenes egen lekegrind. 6465030[/snapback] Vil tro det blir det samme som spyboot search and destroy sitt immuniseringsdel, hvor (bad) sider blir blokkerte? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja det mener jeg du har rett i. Men jeg mener også å ha lest at antall immuniseringspunkter er en del større hos Spywareblaster. Jeg kjenner dessverre ikke fullt ut Spybot, så der får andre svare. Spywareblasters liste er for tiden på ca 6400 punkter. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 men spywareblaster stOtter bare firefox og internett explorer da... sa for oss som har opera er ikke dette noe alternativ Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 men spywareblaster stOtter bare firefox og internett explorer da...sa for oss som har opera er ikke dette noe alternativ 6469950[/snapback] Nå er Opera en svært godt beskyttet browser i utgangspunktet fordi den ikke benytter ActiveX som er en av de store innfartsårene for malware. Du vil fortsatt ha svært god nytte av spywareblaster! Linkage Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 spywareblaster er et passivt porogram som fungerer uavhengig av alle nettlesere og andre programmer derfor blir det ingen konflikter og ingen ressursbruk. Teknisk sett så legger det inn sperre for clsid adressene til endel kjente spyware og blokkerer på den måten at de blir lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå