Ingenting Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mulige disse bildene som er med i artikkelen ikke er nye, men grafikken er uansett helt utrolig. Om resultatet blir så bra trenger ikke grafikk bli noe bedre for min del. Fotorealistisk ser ikke jeg på som noe mål.. Linken: http://www.msxbox-world.com/xbox360/previe...ars-of-War.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Flott artikkel. Eg har ikkje fått med meg så mye av historien til GOW, dette hjalp ein del. Håper spillet byr på herlig dommedag feeling og sjokkerende momenter (ala det barnet som blir drept i prey). Grafikken er det ihvertfall lite å si på, bortsett fra at de må får eliminert det meste av FPS trøbbel som vi såg i E3 demoen. Håper også gameplayet følger opp mot det visuelle. MP delen til dette spillet kan bli ganske så heftig! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 linken funker ikke mer ser det ut til Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kommer ikke inn på http://www.msxbox-world.com engang jeg :-/ Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Funker for meg nå.. Siden har sikkert bare vært nede en stund. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Gears Of War kan bli stort ja, har trua på at dette kommer til å bli en av de store titlene på konsoler igjennom de neste årene, jeg gleder meg værtfall. Kommer ikke inn på siden nå jeg heller, men den var oppe for en stund siden så er vel bare å prøve igjen seinere forhåpentligvis. Edit: Og der kom jeg inn igjen. Endret 4. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Der var jeg også inne. Leser nå Edit: jeg gleder meg! Endret 5. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Blir nok en storseller utpå høsten dette ja. Har en følelse av at GeOW kommer til å stråle i multiplayer For øvrig burde kanskje tittelen på denne tråden endres fra GOW til GeOW, da mange forbinder GOW med PS2-spillet God of War Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kommer det på PC? 6438718[/snapback] Inger planer for det virker det som. Men er gyllen grunn til å skaffe 360 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ok, da blir det ikke GeOW på meg. Konsoll holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ok, da blir det ikke GeOW på meg. Konsoll holder jeg meg langt unna. 6438970[/snapback] Your loss Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ok, da blir det ikke GeOW på meg. Konsoll holder jeg meg langt unna. 6438970[/snapback] Your loss 6438976[/snapback] mm. Konsoll er gøy, og Gears of War blir definitivt et storspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå