Dj_Arnleif Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, når eg skal legge inn filmen min på datan. Så må eg ha en eller annen ekstra port. Eg vet hvordan eg kan få tak i den men eg har ikke penger til det. Er det noen måte å slippe den? Kanskje et dumt spørsmål men trenger uansett svar. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Firewire meiner du? Koster no berre eit par hundrelappar då... Nokon program har mogelegheit for å overføre video via USB, men i stort sett alle tilfelle vert kvaliteten dårlegare. Eller, om du allereie har eit TV-kort eller noko med s-video/kompositt-inngang, kan du kanskje kople kamera til det. Kanskje ikkje direkte gode alternativ nokon av dei, so eg ville anbefale deg å spare litt til du får råd til eit firewirekort. Som sagt, dei koster ikkje mykje. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Firewire er absolutt det beste. Før jeg hadde firewire kabel, giddet jeg ikke å legge inn filmene engang, pga kvalitetstapet. Kjøp deg det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå