Hotel Papa Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Heisann Har veldig lyst på en Qtek ala S200 eller 9100.. Er det noen som har erfaringer med disse, eller noen andre? (finner ingen reviews på prisguiden ) Helst PDA, ikke de nye mobilene til Qtek.. Edit: eller generelt andre gode PDAer.. Mvh EvenruD Endret 3. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
jackant Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Qtek 9100 er en god telefon og pda, men en smule stor. Tror heller jeg hadde gått for en uten camera og heller fått ned størrelsen litt. Solgte min i frykt for at skyvemekanismen skulle bli mer og mer slarkete etterhvert som den ble brukt. Ett annet minus er at minnekortplassen ikke er tildekt på noen måte. Skriver du mye bør du satse på denne, for det går ekstremt hurtig. Tor oppfølgeren er en del bedre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Oppfølgeren, er det 9600? Står egentlig mellom SE W810i, Qtek S200 eller 9100.. Blir det Qtek skal jeg bare bruke den på skolen til å hente ned mail, surfe og skrive notater i timen.. Vet du\noen om hvordan det er med å spille musikk på Qtekene? Lenke til kommentar
jackant Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har SEw810i nå. Når alt kommer til alt er det SE som lager de tlf jeg liker. Er liksom for mye knoting med qtek og pda generelt. Har hatt en del tlf i det siste og anbefaler SE. Den nye k610i ser meget bra ut. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har selv Qtek 9100! Kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med den! Det eneste som kan sies er at der "trykk-pinnen" til skjermen skal sitte, sitter den utrolig løst! Men er en drøm og skrive på! Anbefales fra meg! Skal du spille av musikk på høyttaleren på den så er det ikke akkurat noe "wow" følelse, det er for det meste diskant, men dette er det jo på de fleste mobiler enda. Endret 4. juli 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har selv Qtek 9100! Kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med den! Det eneste som kan sies er at der "trykk-pinnen" til skjermen skal sitte, sitter den utrolig løst! Men er en drøm og skrive på! Anbefales fra meg! Skal du spille av musikk på høyttaleren på den så er det ikke akkurat noe "wow" følelse, det er for det meste diskant, men dette er det jo på de fleste mobiler enda. 6436385[/snapback] Så å spille musikk på en SE W810i og Qtek9100 blir nesten det samme da? Og er det sånn at man kan få et program til den som man kan styre feks en tv med via IR? Endret 5. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har også en Qtek 9100 gjennom jobben. Synes den er treg jeg. Men den virker veldig avansert, har ikke satt meg så mye inn i den. Jeg liker ikke tastaturløsningen heller, tungvindt synes jeg. Kameralinsen er veldig utsatt for riper, hvis det spiller noen rolle for deg, gjør ikke det for meg, har 3 svære riper på den :-) Ellers så vet jeg ikke om det er Netcom, eller serveren jeg bruker på jobb som tuller, men GRPS forbindelsen er veldig ustabil til tider. Men helt fin telefon altså! Jeg er HEKTA på kabalen på den :-) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har selv Qtek 9100! Kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med den! Det eneste som kan sies er at der "trykk-pinnen" til skjermen skal sitte, sitter den utrolig løst! Men er en drøm og skrive på! Anbefales fra meg! Skal du spille av musikk på høyttaleren på den så er det ikke akkurat noe "wow" følelse, det er for det meste diskant, men dette er det jo på de fleste mobiler enda. 6436385[/snapback] Så å spille musikk på en SE W810i og Qtek9100 blir nesten det samme da? Og er det sånn at man kan få et program til den som man kan styre feks en tv med via IR? 6437751[/snapback] Jeg vil nok tippe at kanskje SE W810i har litt bedre høyttaler, men det er sikkert ikke mye! Men jeg har et program som styrer tv, radio, dvd ++++ Funker helt greit! Er noen komponenter du må være litt nærme, men fungerte utmerket på meg! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Tøøøft.. Og WLAN og EDGE funker bra eller? Litt merkelig at det er så lite informasjon omkring Qtek S200.. Kanskje fordi den er så dyr Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har ikke prøvd EDGE'en men WLAN'en fungerer utmerket hos meg! Hadde noe trøbbel med en gammel router jeg hadde hjemme her en gang, men den hadde sunget på siste verset lenge Så den byttet jeg ut, og nå fungerer den utmerket Edit: Kan også si at synkroniseringen er veldigbra! Endret 5. juli 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Edge går som det griner på min 9100. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Og batteri tid da? det er helt greit? Ble nesten enda mer frista på den nå Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Batteriet mitt varer stort sett i 3-4 dager avhengig av bruk. Nå skal det nevnes at HTC TyTN (oppfølgeren til Qtek 9100) kommer antakeligvis i begynnelsen av august, men denne kan komme til å koste 2-3000 kroner mer... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Det er sånn at hvis det er trådløst nettverk på skolen, så kan jeg gå på nettet med en 9100 da? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er sånn at hvis det er trådløst nettverk på skolen, så kan jeg gå på nettet med en 9100 da? 6451918[/snapback] Ja! Dette kan du fint! Jeg bruker selv min egen 9100 på skolens nettverk og det fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er også på jakt etter ny mobil og vurderte nettop de to som EvenruD ser på. Først så jeg på s200, men den virket det som om det ikke var noe tastatur og sånn.. og det må bli litt tungvindt å bare skrive med pennen. Denne mobilen hadde også 2megapixler cam (jeg har ikke mye peiling på mobil/pda så bare rett meg) Og derfor så så jeg på 9100, denne så veldig grei ut i fasong og med tastatur, men så får jeg høre at den har dårlig lyd ? Og jeg hadde igrunn tenkt meg en mobil med god lyd for å bruke som mp3 spiller. Og i tillegg har den bare 1,3 megapixel kamera. hmm.. vanskelig valg for meg. noe jeg ikke liker med qtek i alle fall er at ingenting dekker til kameralinsene. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Blir det Qtek skal jeg bare bruke den på skolen til å hente ned mail, surfe og skrive notater i timen.. Er ikke det litt overkill? Å skrive på den lille skjermen blir du fort lei av. Notatbøker er absolutt best, men hvis du først skal kjøpe noe elektronisk å skrive på kan det kanskje være bedre med en slik?. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Og derfor så så jeg på 9100, denne så veldig grei ut i fasong og med tastatur, men så får jeg høre at den har dårlig lyd ? 6524865[/snapback] Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen med dette... Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har selv Qtek 9100! Kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med den! Det eneste som kan sies er at der "trykk-pinnen" til skjermen skal sitte, sitter den utrolig løst! Men er en drøm og skrive på! Anbefales fra meg! Skal du spille av musikk på høyttaleren på den så er det ikke akkurat noe "wow" følelse, det er for det meste diskant, men dette er det jo på de fleste mobiler enda. 6436385[/snapback] Så å spille musikk på en SE W810i og Qtek9100 blir nesten det samme da? Og er det sånn at man kan få et program til den som man kan styre feks en tv med via IR? 6437751[/snapback] Jeg vil nok tippe at kanskje SE W810i har litt bedre høyttaler, men det er sikkert ikke mye! Men jeg har et program som styrer tv, radio, dvd ++++ Funker helt greit! Er noen komponenter du må være litt nærme, men fungerte utmerket på meg! 6437828[/snapback] Hva heter det programmet? Hvor får man kjøpt det? Skulle veldig gjerne hatt noe slikt til min TyTN! Håper det er greit at jeg spør Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her hører kun tråder der brukeren leter etter mobilen hjemme. Flyttes til Generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå