HeltNils Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Traktor har lov til å kjøre på motorvei om de kan gå minst 40 km/t på flat mark. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Traktor har lov til å kjøre på motorvei om de kan gå minst 40 km/t på flat mark. 6518340[/snapback] Er du heilt sikker på at traktor har lov til å bevege seg ut på motorvei klasse B? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lov eller ikke...idioti er det uansett å kjøre med traktor på motorveg. Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov, men skal sjekke det uansett.... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har ikke lappen selv, tror jeg hadde vært en forjævlig sjåfør og vist fingen til det meste som ikke oppførte seg slikt jeg ville Forresten, hvorfor er det ikke en vis fingen smiley her? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fordi det er ein smiley som ikkje er ønska på forumet. Om du må uttrykke din meining med ein visefingensmiley er det like greit å la være. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja jeg har funnet ett par jeg kan bruke istedenfor zeph: Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Traktor har lov til å kjøre på motorvei om de kan gå minst 40 km/t på flat mark. 6518340[/snapback] Det ser faktisk ut til at du har rett, men dette er jo helt idioti! En traktor på motorveg klasse B skaper irritasjon og farlige situasjoner. Tror nesten noen bør vurdere å få endret dette..... Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sist igår.... Hvanet bakom en stor traktor med fullastet henger på motorveg klasse B mot Sandnes. Jeg ble ganske forbannet da traktor og moped ikke har lov til å kjøre på motorveg og at denne laget en syk kø. Måtte krysse sperrelinje for å komme forbi og da var det ned med ruta, ut med fingeren og handa på hornet. Det gjorde godt, men jeg er fortsatt forbannet over at folk kan være såpass idiot! 6517264[/snapback] I dette tilfelle, er jeg enig i en viss fingerbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå