alex2 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg skal kjøpe alle delene til maskin hos nettshop. Og da hadde jeg tenkt å bruke denne: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...=2423&__redir=1 Men hva innebærer denne`? trenger jeg bare å istallere opperativsystem når jeg får pcen og så kan jeg begynne å bruke den? Har sent mail til netshop for mange dager siden..men for ikke svar Lenke til kommentar
Psy Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gjorde for ikke altfor lenge siden noe tilsvarende, bestilte komplett PC (satt sammen selv, samt. Windows lisens) hos Netshop og valgte dette alternativet. PCen jeg fikk hadde var ferdig montert med Windows installert, det var bare å skrive inn cd-keyen som fulgte med, så var PCen klar til bruk. Netshop hadde tilogmed installert oppdaterte drivere. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Gjorde for ikke altfor lenge siden noe tilsvarende, bestilte komplett PC (satt sammen selv, samt. Windows lisens) hos Netshop og valgte dette alternativet. PCen jeg fikk hadde var ferdig montert med Windows installert, det var bare å skrive inn cd-keyen som fulgte med, så var PCen klar til bruk. Netshop hadde tilogmed installert oppdaterte drivere. 6428181[/snapback] Ba du om å få windows innstallert ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tror denne "pakken" er bare bygging og testing av pcen. Men kjøper du pakke-pc så legger de nok inn Windows. Men om du trenger hjelp til det så kan jeg eller andre på forumet gjerne hjelper deg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå