genetex Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så den er dyr bare fordi den er fresh å bitchy?._. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Pluss avgifter og ymse utgifter snuser vi på rundt de 5-6000kr som verserer rundt på alle norske fora. 6496233[/snapback] Skal vi tippe på at 20gig-versjonen kommer til å bli fronta til 4995,- på elkjøp og sånt til julesalget? Og så drar de en MS og anbefaler kunden den dyrere versjonen når de først har kommet til butikken og får folk til å betale bortimot tusenlappen ekstra når de først står der? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er ikkje det så at Noreg bare får den dyraste versjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Skal vi tippe på at 20gig-versjonen kommer til å bli fronta til 4995,- på elkjøp og sånt til julesalget? Og så drar de en MS og anbefaler kunden den dyrere versjonen når de først har kommet til butikken og får folk til å betale bortimot tusenlappen ekstra når de først står der? 6497226[/snapback] "Nei, den er utsolgt. Men vi har denne her, da, litt dyrere, men avsindig mye bedre." Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) "Nei, den er utsolgt. Men vi har denne her, da, litt dyrere, men avsindig mye bedre." 6497307[/snapback] haha "Nei vi har ikke dyreste utgaven, men vi har den billige utgaven (som vi tjener mer på). Du må bare legge ut hundreognils extra for å få samme pakken som dyre utgaven." Skulle selv kjøpe meg en 28" panasonic widescreen tv til 3500,- hos elkjøp (anonsert i avisen) for ca 3 år siden. De hadde så klart ikke den TVen men de hadde en tilsvarende JVC TV som kostet 4500,-. Jeg skulle få JVCen til 4300,-. Dum som jeg var kjøpte jeg den og det er største søppeltven jeg har vært borti noen gang. Første året streika den 2 ganger og måtte til verksted. Første gangen slo tven seg av etter at jeg skifta på skjermstørrelsen med fjernkontrollen (slo seg av og på om og om igjen). Andre gangen forsvant halve skjermbildet helt uten videre. Får ofte røde flekker på TVen uten å ha gjort noe som helst, de kommer og går. *gråte en skvett* Skulle sagt så mye mer men dette har ikke så mye med konsoll krigen å gjøre PS3 eller Xbox 360? Blir Wii først på meg så får vi se hva det blir på de to andre. Endret 15. juli 2006 av PantZman Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er ikkje det så at Noreg bare får den dyraste versjonen. 6497249[/snapback] Etter det jeg hører så kommer bare den dyre versjonen ja. Lenke til kommentar
quest_help Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 har alltid likt playstation best men i år vil jeg klart heller ha xbox 360 og nintendo wii til samme pris som ps3, wii kjøper jeg nesten bare pga av zelda og håndkontollen. har lyst på nintendo igjen der eg har de beste spill-minnene fra eg var liten snørrunge kan kanskje ha noe med d og gjøre men eg satser på en wii når den kommer ut tror ihvertfall den e vært pengene i motsetning til ps3 som jeg ikkje tror er så utrolig fenomenal at den e vært de 3500 kr mer en xbox 360. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hørt litt rykter her og der om at du kan spille gamle NES, SNES etc. på Wiien. Stemmer det? Kanskje noen som vet mer enn meg kan fortelle litt om det? Kanskje jeg kan gravlegge min gode gamle modifiserte NES for godt Har manglet front dekselet i en god del år så den hoster snart røyk Endret 16. august 2006 av PantZman Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hørt litt rykter her og der om at du kan spille gamle NES, SNES etc. på Wiien. Stemmer det? Kanskje noen som vet mer enn meg kan fortelle litt om det? Dette stemmer. Les følgande frå info-tråden om Wii: Virtual Console: Virtual console er den funksjonen som lar deg spille alle de gode gamle nes, snes og N64 spillene på din Revolution. Utvalgte tittler vil bli tilgjengelig ved lansering av konsollen. Disse kan man da laste ned for en nå ukjent sum via Revolutions online-system. Spillene vil i hovedsak lagres på det interne flashminnet på konsollen (512 megabyte), men man kan også lagre spillene på SD-kort om dette er ønskelig. Det er hittil ukjent om man vil kunne bruke noen av Revolution-kontrollens egenskaper i disse spillene, men det vil vi trolig få vite senere. For de av dere som vokste opp med NES og SNES kan Revolution være en ypperlig sjangse til å få oppleve barndommsminner igjen. Så her er det spekket for mange nostalgiske timer med pur underholdning. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=526522 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hørt litt rykter her og der om at du kan spille gamle NES, SNES etc. på Wiien. Stemmer det? Kanskje noen som vet mer enn meg kan fortelle litt om det? 6688852[/snapback] Det er langt i fra noe rykte det. Du ville kanskje ha lyst til å lese denne artikkelen hos GameSpot som tar for seg mye av det som er kjent om Wii'en. Artikkelen er litt gammel, så det er jo kommet noe mer info etterhvert, men den tar alt det viktigste ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg