Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer etter Formatering...

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp Formatert pcen, men jeg får ikke netverk, Lyd, skjermkort eller andre komponenter til å fungere.

Jeg fant ut at jeg ikke har den orginale

Softwaren til Hovedkortet (Asus A8N-SLI nForce4 Socket-989)

Ville vært fint om noen kunne hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, dette fungerer fortsatt ikke, Hovedkortet har ingen koblinger til komponenter og lyd og internett fungerer fortsatt ikke...

Noen andre som har samme ett Asus A8N Socket-393 som kan hjelpe meg med en guide etter formatering?

Lenke til kommentar
Ok, dette fungerer fortsatt ikke, Hovedkortet har ingen koblinger til komponenter og lyd og internett fungerer fortsatt ikke...

Noen andre som har samme ett Asus A8N Socket-393 som kan hjelpe meg med en guide etter formatering?

6434044[/snapback]

hva mener du med guide ?....... legge driverene ?

Lenke til kommentar

ehh... jeg mener ett eller annet som sier akkurat hva jeg skal

gjøre får å få pcen tilbake til sånn den var da jeg kjøpte den...

Jeg lurer på alt hva man skal gjøre etter formatering.

Endret av cp_troll1
Lenke til kommentar

Hvis du føler deg veldig usikker på hvordan du installerer systemdrivere og resten av programvaren, ta kontakt med firmaet/personen som solgte PC'en til deg. Gode sjanser for at de kan hjelpe deg på vei :) Hvis du vil prøve, finner du alt av drivere på nettsidene til Asus, som er linket til tidligere i posten.

Lenke til kommentar

Hei. Regner med at du kjører Norsk XP så vi prøver denne fremgangsmåten:

Jeg kan med 99,9% sikkerhet si at maskinvaren ligger i Enhetsbehandlingen din, men at maskinvaren som ikke er installert enda har Gult Utropstegn over seg. Det du da gjør er å sette inn installasjonscd`en og oppdaterer drivern til maskinvaren din. Dvs. Høyreklikk på f. eks Nettverkskontroller, og oppdater driver. Da får du spørsmål om du vil søke automatisk etter driveren eller om du vil finne banen som det skal søke i. Da velger du automatisk. Da vil den søke igjennom både Harddisk og cd for å se om den finner noen drivere til maskinvaren din. Hvis den finner noe så blir den installert. Dette gjør du på all maskinvaren som har gult utropstegn over seg. Prøv det å se om det fungerer.

Enehetsbehandlingen finner du på denne måten:

Høyreklikk på min datamaskin->egenskaper->maskinvare? og enhetsbehandling. Der ligger maskinvaren din.

(Var ikke helt sikker på om det var maskinvare det het (Kjører bare Engelsk Windows her så)

Uannsett lykke til.

Lenke til kommentar
Hei. Regner med at du kjører Norsk XP så vi prøver denne fremgangsmåten:

Jeg kan med 99,9% sikkerhet si at maskinvaren ligger i Enhetsbehandlingen din, men at maskinvaren som ikke er installert enda har Gult Utropstegn over seg. Det du da gjør er å sette inn installasjonscd`en og oppdaterer drivern til maskinvaren din. Dvs. Høyreklikk på f. eks Nettverkskontroller, og oppdater driver. Da får du spørsmål om du vil søke automatisk etter driveren eller om du vil finne banen som det skal søke i. Da velger du automatisk. Da vil den søke igjennom både Harddisk og cd for å se om den finner noen drivere til maskinvaren din. Hvis den finner noe så blir den installert. Dette gjør du på all maskinvaren som har gult utropstegn over seg. Prøv det å se om det fungerer.

Enehetsbehandlingen finner du på denne måten:

Høyreklikk på min datamaskin->egenskaper->maskinvare? og enhetsbehandling. Der ligger maskinvaren din.

(Var ikke helt sikker på om det var maskinvare det het (Kjører bare Engelsk Windows her så)

Uannsett lykke til.

6440563[/snapback]

Ok, dette funka! :D

Tusen Tusen takk for hjelpen alle sammen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...