Gå til innhold

Hjelp til Sony ericsson (w300i)

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger litt hjelp her.. Har aldri hatt SE før, og det jeg ikke finner ut av er for det meste det som har med lyder å gjøre.

Hvordan slår man av kameralyden feks? Så man kan ta bilde i stillhet... Når jeg kommer inn der på lukkerlyd-alternativene, så kan jeg velge mellom forskjellige lyder, men ikke lydløs. Er det ikke mulig?

Og hvordan slår man av varsellyder om lavt batteri feks. Jeg går inn på innstillinger og lyder og varsler, men det er ikke noe alternativ der. Den eneste løsningen jeg finner er å sette hele mobilen på lydløs, men da hører jeg ikke ringing osv heller.

Og til slutt så lurte jeg på om noen vet hvor man kan fjerne operatørlogoen på en SE?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Trenger litt hjelp her.. Har aldri hatt SE før, og det jeg ikke finner ut av er for det meste det som har med lyder å gjøre.

Hvordan slår man av kameralyden feks? Så man kan ta bilde i stillhet... Når jeg kommer inn der på lukkerlyd-alternativene, så kan jeg velge mellom forskjellige lyder, men ikke lydløs. Er det ikke mulig?

Og hvordan slår man av varsellyder om lavt batteri feks. Jeg går inn på innstillinger og lyder og varsler, men det er ikke noe alternativ der. Den eneste løsningen jeg finner er å sette hele mobilen på lydløs, men da hører jeg ikke ringing osv heller.

Og til slutt så lurte jeg på om noen vet hvor man kan fjerne operatørlogoen på en SE?

6427859[/snapback]

Hei :)

Tror ikke det går..men hvis du setter telefonen på lydløs så lager ikke den EN lyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det går ann å slå av kamera lyden i det hele tatt. Mener at mange av mobilprodusentene har dette som en policy for å unngå at det blir knipset snik-fotografier. Den eneste merke jeg vet om hvor kamera lyden går av i lydløs modus er Samsung.

Når advarselen om lavt batteri angår, så må du nok bare holde ut med den. Alternativet er som du nevnte å ha telefonen på lydløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...