Gå til innhold

garanti på canon 20d

Anbefalte innlegg

Hvor lang er egentlig garantien på canon 20d? Det står 1 år på garantikortet som fulgte med, men jeg trodde egentlig at det var lengre, 3 år eller noe. Kjøpte kameraet med norsk garanti for litt over et år siden og nå begynner jeg å slite litt med dårlig kontakt i usb kontakten på kameraet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre års garanti tviler jeg på at det er, men uansett så har du fem års reklamasjonsrett hvis kjøpt av norsk forhandler eller en forhandler underlagt norsk kjøpslov og dårlig kontakt i USB-porten med normalt bruk burde således være en reklamasjonssak.

Lenke til kommentar
Hvor lang er egentlig garantien på canon 20d? Det står 1 år på garantikortet som fulgte med, men jeg trodde egentlig at det var lengre, 3 år eller noe. Kjøpte kameraet med norsk garanti for litt over et år siden og nå begynner jeg å slite litt med dårlig kontakt i usb kontakten på kameraet.

6427741[/snapback]

Dårlig kontakt i usb-porten på kameraet tror jeg nok du må slite litt for å få godkjent som reklamasjonssak. Det kan jo påpekes at du selv er skyld i det. Men det er lov å prøve...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...