killertomato Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor lang er egentlig garantien på canon 20d? Det står 1 år på garantikortet som fulgte med, men jeg trodde egentlig at det var lengre, 3 år eller noe. Kjøpte kameraet med norsk garanti for litt over et år siden og nå begynner jeg å slite litt med dårlig kontakt i usb kontakten på kameraet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tre års garanti tviler jeg på at det er, men uansett så har du fem års reklamasjonsrett hvis kjøpt av norsk forhandler eller en forhandler underlagt norsk kjøpslov og dårlig kontakt i USB-porten med normalt bruk burde således være en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du har ikke lengre garanti. Det du tenker på er reklamasjonsrett. Denne er lovfestet, og må ikke forveksles med garanti som er en frivilllig ordning. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvor lang er egentlig garantien på canon 20d? Det står 1 år på garantikortet som fulgte med, men jeg trodde egentlig at det var lengre, 3 år eller noe. Kjøpte kameraet med norsk garanti for litt over et år siden og nå begynner jeg å slite litt med dårlig kontakt i usb kontakten på kameraet. 6427741[/snapback] Dårlig kontakt i usb-porten på kameraet tror jeg nok du må slite litt for å få godkjent som reklamasjonssak. Det kan jo påpekes at du selv er skyld i det. Men det er lov å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå