tiwas Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Noen som vet hvor jeg får tak i, eller hvordan jeg selv kan "lage", farge til vann? Jeg har ikke, og kommer ikke til å gidde å skaffe, noe UV. Det jeg hovedsaklig ser etter er knall blått eller knall rødt. Det er ingen vinduer i kassen min, så det er kun for at vannet som kommer til den eksterne pumpen skal se litt kulere ut - uten at det koster skjorta. Takker! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Konditorfarge kan benyttes! Men om det blir skikkelig farge veit jeg ikke. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hva med å prøve den røde kjølevesken som de ofte bruker i nye biler...? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Eller bare "vanling" kjøleveske (Blå) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Eller så finnes det UV-væsker som har en konstant farge, men bare får en kraftigere effekt under UV-belysning. De er absolutt greie nok, så lenge man ikke tar for mye, for da blir kjøleblokkene ofte skitne som fy. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Konditor farge fungerer utmerket, det fungerte knall for meg hvert fall. Kjøpte en kul blå farge til 9,90 på rema 1000. Billig farge hvert fall, som fungerer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Konditorfarge bør funke bra. Mulig det vil gi litt avfarging på slangene dine etter lang tids bruk, men det er jo ikke noe du vil kunne se når vannet selv er sterkt farget uansett. Konditorfarge er også såpass sterkt av du vil kunne få ganske så intense farger. Dyp blodrødt kunne f.eks. være litt tøft kanskje =) -Stigma Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tror ikke jeg ville hatt noe farge i vannet mitt ihvertfall. En blokk som jeg kjøpte var det blått belegg inni hele blokka, som var noe dritt å få vekk. Vet ikke om det var noe fargetilsetning da... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ja og bare se for deg hvordan radiatoren ser ut inni! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvordan klarte du å se inn der? Nippelen? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 prøv å skylle ut av en rad som har blitt kjørt med farget vann. tar nok en stund før det kommer ut ufarget! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 prøv å skylle ut av en rad som har blitt kjørt med farget vann. tar nok en stund før det kommer ut ufarget! 6453359[/snapback] Ja, men det reduserer neppe ytelsen noe merkbart, og OP er jo nettop ute etter å farge vannet sitt så... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå