Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AVG free edition er veldig populær.

Avast er også et godt alternativ.

google it!

6427683[/snapback]

ja, vet jo om dem der..

Det jeg ville/vil ha er anbefalinger fra folk som ahr prøvd disse programmene,

Lenke til kommentar

Det må da av og til være raskere å søke enn å skrive en ny tråd? Søk etter "beste gratis antivirus" gir en masse treff hvorav 6 har omtrent identisk tittel...1 av disse er fire cm fra toppen her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 :whistle:

I tillegg får man en link til nettopp en tråd om beste gratis antivirus hvis man faktisk klikker på stickyen helt øverst, som heter "Den store sikkerhetsguiden - Les her først!"...

Sorry men jeg ser ikke helt vitsen med å ha en haug med helt like tråder....spesielt her i sikkerhetsforumet hvor de skyver ut trådene der folk må ha hjelp til fjerning av virus.

Lenke til kommentar
Det må da av og til være raskere å søke enn å skrive en ny tråd? Søk etter "beste gratis antivirus" gir en masse treff hvorav 6 har omtrent identisk tittel...1 av disse er fire cm fra toppen her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 :whistle:

I tillegg får man en link til nettopp en tråd om beste gratis antivirus hvis man faktisk klikker på stickyen helt øverst, som heter "Den store sikkerhetsguiden - Les her først!"...

Sorry men jeg ser ikke helt vitsen med å ha en haug med helt like tråder....spesielt her i sikkerhetsforumet hvor de skyver ut trådene der folk må ha hjelp til fjerning av virus.

6427793[/snapback]

noen andre som vet hvordan man får innstallert AVG free edition på C: disk?

Lenke til kommentar

IKKE innstaller avg...

jeg har hatt avg, nod32 og har na avast...

utifra det jeg synes og tester jeg har lest sa er nod32 det beste alternativet uansett...

men hvis du vil ha et gratis antivirus som du kan ha sa lenge du vil sa er avast 4 det beste, den kommer bedre ut i tester og beskytter pc'en bedre synes jeg...

sa heller last ned avast

sammen med ad-aware, spybot search & destroy og spy sweeper 4 sa er din pc garantert trygg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...